ja, daar zeg je het zelf: redelijke seeders....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:48 schreef Hawk-eye het volgende:
beetje goede torrent downloader met redelijke seeders en leecher gaat ook snel. 700kB/s.
Hoef je al dat gedoe niet voor te doen en is lekker simpel.

Zozo, richting 700 kB/s, jeetje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:48 schreef Hawk-eye het volgende:
beetje goede torrent downloader met redelijke seeders en leecher gaat ook snel. 700kB/s.
Hoef je al dat gedoe niet voor te doen en is lekker simpel.

gebruik xsnews, veel hogere snelheid ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:52 schreef Drinky het volgende:
Verdomme, Eweka is echt dikke kaka
alweer timeout op hun servers

Ja, die gebruik ik er ook nog bijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:38 schreef wootahH het volgende:
[..]
gebruik xsnews, veel hogere snelheid ook

Ook XSnews erbij zetten... Heb het de laatste week niet meegemaakt dat m'n downloadsnelheid onder de 2000KB/s bleef hangen. Veel verder gaat m'n verbinding ook nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:29 schreef RAID0 het volgende:
Werkt hier niet? Download blijft op 0 Kb/s steken . Eweka is toegevoegd , gateway 6 is connected.
ieamnd een idee?

Neequote:Op dinsdag 8 september 2009 14:43 schreef honderd het volgende:
Kan ik ook Grabit zo instellen dat zodra deze geopend wordt het .bat bestandje ook automatisch opent?

jawel, gewoon een batchbestandje aanmaken die beide bestanden aanroept, google maar evenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:43 schreef honderd het volgende:
Kan ik ook Grabit zo instellen dat zodra deze geopend wordt het .bat bestandje ook automatisch opent?

Sabnzbd+ werkt ook op Mac..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:18 schreef Stinosss het volgende:
Vanavond eens testen op mijn Mac. Users hier die het op een Mac werkend hebben?

Als Eweka nu niet werkt, kan je XSnews even proberen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:02 schreef NEGERZOEN het volgende:
Wat moet ik nu doen dan in Eweka? news.ipv6.eweka.nl poort 119 doet het bij niet...

Ja dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Als Eweka nu niet werkt, kan je XSnews even proberen.
'In Eweka' kan je trouwens niks doen, je bedoelt zeker in je usenet programma..
Topic is trouwens bijna vol![]()

Ik heb het nu werkend. Ik zie alleen dat hij maar 1 ding tegelijk download. Wel met 1200 kb/s, maar ik moet toch meerdere dingen tegelijk kunnen doen?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef wootahH het volgende:
je moet een username+ww invoeren. lees post van ts

Dat 'ene ding' is wel opgedeeld in allemaal kleinere bestandjes.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb het nu werkend. Ik zie alleen dat hij maar 1 ding tegelijk download. Wel met 1200 kb/s, maar ik moet toch meerdere dingen tegelijk kunnen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |