Op de router inloggen en hem eruit knikkerenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:05 schreef byah het volgende:
Ik woon dus in een studentenhuis met 2 anderen, en het internet hier is best oke. Het enige probleem is dus dat de router + modem in de kamer van de grootste nerd staan. Deze heeft waarschijnlijk net wat downloads aangeslingerd en is toen vertrokken. Nu probeer ik een beetje te fokken/gamen, maar gezien die nerd met volle snelheid aan het downloaden is gaat dat voor geen meter.
Zijn kamer heeft hij natuurlijk op slot gedaan, dus even de stekker uit zijn computer trekken gaat ook niet werken.
Heeft iemand nog tips hoe ik zijn downloads kan stoppen?
telefooningang/kabel afsluitenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:05 schreef byah het volgende:
Ik woon dus in een studentenhuis met 2 anderen, en het internet hier is best oke. Het enige probleem is dus dat de router + modem in de kamer van de grootste nerd staan. Deze heeft waarschijnlijk net wat downloads aangeslingerd en is toen vertrokken. Nu probeer ik een beetje te fokken/gamen, maar gezien die nerd met volle snelheid aan het downloaden is gaat dat voor geen meter.
Zijn kamer heeft hij natuurlijk op slot gedaan, dus even de stekker uit zijn computer trekken gaat ook niet werken.
Heeft iemand nog tips hoe ik zijn downloads kan stoppen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef __Saviour__ het volgende:
In de meterkast de groep even uitschakelen
En wat als ie nou met een laptop downloadt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef ruud.nl het volgende:
Hoofdschakelaar een keer uit en weer aan zetten.
Klote... Die geniale oplossing wilde ik ook voordragen, maar je was me voor...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef __Saviour__ het volgende:
In de meterkast de groep even uitschakelen
Klote... Zo geniaal was die oplossing dus niet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
En wat als ie nou met een laptop downloadt?
ahahhahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Hem opbellen en zeggen dat zijn moeder kapot in zijn kamer ligt. Hoe of wat weet je niet, het werd opeens zwart voor je ogen.
De router werkt zeker op batterijen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
De accu redt het toch niet extreem lang.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef Fries het volgende:
[..]
Klote... Zo geniaal was die oplossing dus niet...
Zie hierboven, je was geniaal.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef Fries het volgende:
[..]
Klote... Zo geniaal was die oplossing dus niet...
Die gast woont hier net 2 weken. En vorige week ook al gezeik omdat ik thuiswerk via citrix, en dat op deze manier ook niet gaat. Hij zei toen dat hij niet meer met volle snelheid zou downloaden. Maar nu dus weer gezeik.quote:
Oh dankje voor je hulp, die waren we nog niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef Inverted_World het volgende:
Ga in de modem/router, en kick daar zijn ip. Dat kan bij zat routers en modems.
Dan zit er maar een ding op. Een elektromagnetische puls laten afgaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |