brillenjoodquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik ben dus heel hard aan een nieuwe brillenglazen toe
Hoezo nog luxer? Er wordt dus nu niks vergoed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef Keiichi het volgende:
Ik vind het zorgstelsel ook achterlijk, maar jouw uitleg nog achterlijker.
80 euro is verder toch niet veel voor een bril? De rede dat het niet in het basispakket vergoed word, is dat ik anders NOG meer mag betalen en de keuzes voor brillen van mensen NOG luxer word.
Waarom? Als je een maximaal bedrag afspreekt heb je daar geen last van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef Keiichi het volgende:
Ik vind het zorgstelsel ook achterlijk, maar jouw uitleg nog achterlijker.
80 euro is verder toch niet veel voor een bril? De rede dat het niet in het basispakket vergoed word, is dat ik anders NOG meer mag betalen en de keuzes voor brillen van mensen NOG luxer word.
Laat je ogen laseren dan, betaal je één keer veel maar daarna nooit meer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Lenzen worden ook niet vergoed. Laseren ook niet. Alllemaal 1 pot nat.
Klopt. Het scheve is dus dat je er niet onderuit komt zelf te lappen om een medische aandoening te verhelpen. Daar betaal ik toch verzekering voor?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:44 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Laat je ogen laseren dan, betaal je één keer veel maar daarna nooit meer.
Of ze moeten gewoon een standaard goedkoop montuur ontwikkelen waar goedkope glazen ingezet worden. Hoeft niet meer dan 25 euro te kosten lijkt me. Dat mag uiteraard gewoon vergoed worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:43 schreef -En4Cer- het volgende:
Waarom? Als je een maximaal bedrag afspreekt heb je daar geen last van.
Geheel mee eensch! Ik vind dat ogen laseren 100% vergoed moet worden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:46 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Klopt. Het scheve is dus dat je er niet onderuit komt zelf te lappen om een medische aandoening te verhelpen. Daar betaal ik toch verzekering voor?
Of je had je gewoon voordat je een verzekering afsloot even moeten informeren over het hoe en wat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef Rubber_Johnny het volgende:
blablabla verzekering is evil blabla
Dan wil half Nederland de ogen laseren dus dat gaat ook niet werken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Geheel mee eensch! Ik vind dat ogen laseren 100% vergoed moet worden!
Eens. Maar dan moeten alle glazen wel onder dat goedkope tarief vallen en niet alleen glazen zonder cilinder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:46 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Of ze moeten gewoon een standaard goedkoop montuur ontwikkelen waar goedkope glazen ingezet worden. Hoeft niet meer dan 25 euro te kosten lijkt me. Dat mag uiteraard gewoon vergoed worden.
En nu dat achterlijk verplicht eigen risico nu nog weg.
Ik heb besloten zelfs voor erge kwalen niet naar de HA te gaan, omdat het geld kost.
Gewoon de goedkoopste glazen met kloppende specs (sterkte of sterkte+cilinder). Geen zooi met ontspiegeling, extra dun, etc. En maar eens per 2 of 3 jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Eens. Maar dan moeten alle glazen wel onder dat goedkope tarief vallen en niet alleen glazen zonder cilinder.
Iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:55 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Gewoon de goedkoopste glazen met kloppende specs (sterkte of sterkte+cilinder). Geen zooi met ontspiegeling, extra dun, etc. En maar eens per 2 of 3 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |