quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jammer dat je dan niet even dichterbij woont. Dan waren we samen salsa gaan dansen
Dat mocht idd niet, maar ik deed het gewoon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Ripley het volgende:
Stijldansen was wel leuk, maar wel jammer dat we als meisje geen dans mochten weigeren
Bij de trouwerij misschien danquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste cursus gedaan, quickstep nooit onder de knie gekregen.
Maar mannen die kunnen stijldansen, dat heeft wel wat hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik denk dat Centraal Beheer ook wel zonder die slogan geniale reclames kunnen bedenken. Of nou ja, het reclamebureau erachter danquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
klopt is zelfs op het nieuws geweest... wel jammer die reclames waren over het algemeen briljant
Als rukken ook een dans is.. kan ik ook dansenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mijn vorige partner was een rukker uit het jaar nul.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij de trouwerij misschien danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik was op mijn 13e iets minder assertief dan nu. En ik was smoor op de knapste jongen van de dansschool, die zat ook in d eunoxreclame. En 5 jaar later hebben we eindelijk gezoendquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat mocht idd niet, maar ik deed het gewoon.
Dat was bij ons de eerste dans die je deed?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste cursus gedaan, quickstep nooit onder de knie gekregen.
Maar mannen die kunnen stijldansen, dat heeft wel wat hoor.
Bij een langzaam nummer noemde wij het de foxtrot en bij een uptempo was de naam opeens Quickstep (omdat je dan grotere/langere passen neemt/kan nemen)quote:
Ja, maar die stomme draaienquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wals? Die is makkelijk joh, gewoon een vierkantje. Beginmoves dan
Oh, ik heb eigenlijk altijd al zo'n bijdehand bekkie gehad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was op mijn 13e iets minder assertief dan nu. En ik was smoor op de knapste jongen van de dansschool, die zat ook in d eunoxreclame. En 5 jaar later hebben we eindelijk gezoend
Kun je mij die leren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als rukken ook een dans is.. kan ik ook dansen
Ja dan is de lol er snel vanafquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mijn vorige partner was een rukker uit het jaar nul.
Heb jij al eens salsales gehad inmiddels?quote:
Check.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
Stijldansen, heeft iemand van jullie dat vroeger gedaan?
Al lang, ben een maand in Brazilie geweest hequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb jij al eens salsales gehad inmiddels?
Ik kan hem je leren, om bij mij uit te voeren..quote:
Maar gelijk 2 vliegen in 1 klap slaan dan?quote:
We hadden elke week ruzie. Niet dat ik vies ben van ruzie, maar dan moet er wel een potje stevige goedmaaksex in het verschiet zitten. Maar in nog geen duizend jaar met hemquote:
Ah.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al lang, ben een maand in Brazilie geweest he
Ruzie zonderquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
We hadden elke week ruzie. Niet dat ik vies ben van ruzie, maar dan moet er wel een potje stevige goedmaaksex in het verschiet zitten. Maar in nog geen duizend jaar met hem
Maak jij die caipirinhas maar dan gaan we wel een keertje dansen. Meteen een goede latin avond ervan makenquote:
Je moet voor onbepaalde tijd naar Rio terug?quote:
Haha, was het maar zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet voor onbepaalde tijd naar Rio terug?
Deal. Drank, Salsa, nu alleen nog strand en ik ben blij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak jij die caipirinhas maar dan gaan we wel een keertje dansen. Meteen een goede latin avond ervan maken
zelfs jij bent niet te oud om nog te leren...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:40 schreef mrbox het volgende:
Verouderd bieb systeem in NL ook,
Zo Hey stijldansen, nog spijt vandat ik dat vroeger niet gedaan heb
Heb jij niet eens bij Biezeman gedanst?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:40 schreef mrbox het volgende:
Verouderd bieb systeem in NL ook,
Zo Hey stijldansen, nog spijt vandat ik dat vroeger niet gedaan heb
Kloptquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zelfs jij bent niet te oud om nog te leren...
Neee en ook niet bij die anderequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb jij niet eens bij Biezeman gedanst?![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef heksehiel het volgende:
Voelen jullie je eigenlijk nooit schuldig dat je zoveel zit te Fok!ken in de baas zijn tijd?
Ik vond 'm altijd wel leuk, meen ik mij te herinneren...quote:
Niet meerquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef heksehiel het volgende:
Voelen jullie je eigenlijk nooit schuldig dat je zoveel zit te Fok!ken in de baas zijn tijd?
nope want ik kan niet fokken in de baas zijn tijd... of ik ben thuis of ik heb pauze.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef heksehiel het volgende:
Kom maar in enschede dansenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk Nouk!
Dansen, aangezien ik niets aan sport doe misschien een idee om weer te gaan dansenMoet ik nog wel eerst een partner vinden. Dat zal beduidend moeilijk worden denk ik
Ik voel me ook nooit schuldig, maar dat zet me wel aan het denken.quote:
Nop, bij mij valt het onder studiequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef heksehiel het volgende:
Nodig jij nou jezelf uit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Drank, nacho's met salsa, strand, klinkt goed.
Strandquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deal. Drank, Salsa, nu alleen nog strand en ik ben blij.
Dat is wat te ver wegquote:
Teveel gerukt zekerquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
We hadden elke week ruzie. Niet dat ik vies ben van ruzie, maar dan moet er wel een potje stevige goedmaaksex in het verschiet zitten. Maar in nog geen duizend jaar met hem
Ik voelde me wel schuldig, tot ze mijn contract niet hebben verlengd en mijn motivatie nog minder is dan daarvoor..quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:47 schreef heksehiel het volgende:
Ik voel me ook nooit schuldig, maar dat zet me wel aan het denken.
Maar waarom jij niet? Omdat je niet meer werkt of wat?
Ik ga van de zomer als enige vakantie naar Solar Festival. 3 dagen, weekje vrij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Strand
Ik ga denk ik deze zomer toch nog wel een weekje naar de Algarve ofzoHoef toch alleen maar een ticket en zakgeld te hebben, moet te doen zijn
Ik zou niet durven, ik geef mijn meningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |