quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
Seriously! Zelfs via MonsterboardIk had van die amerikanen nog wel verwacht dat ze zouden beginnen met: Serious job opportunitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Meisjes wegen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:55 schreef halfbearad het volgende:
Ha, de meiden van het uitzendbureau hadden een baantje voor me.
Ik mag volgende week meisjes wegen
je kon niet zonder mij?quote:
Wát is dat?quote:
Zeg! Kap 'ns.quote:
Nou ja. Scholieren van 8 tot 21 jaar wordt de lengte en het gewicht gemeten voor een onderzoek van TNO. Maandag krijg ik een training en dan moet ik het land in voor steekproeven ofzo.quote:
ik niet maar ik neem wel vast weekendquote:
Dan hoop ik dat je meer 21 als 8 jarige moet metenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou ja. Scholieren van 8 tot 21 jaar wordt de lengte en het gewicht gemeten voor een onderzoek van TNO. Maandag krijg ik een training en dan moet ik het land in voor steekproeven ofzo.
je bent niet de enigequote:
Hoop t ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je meer 21 als 8 jarige moet meten
En bij lekkere meiden ouder dan 18 moet het natuurlijk in het kader van het onderzoek naakt of in lingerie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou ja. Scholieren van 8 tot 21 jaar wordt de lengte en het gewicht gemeten voor een onderzoek van TNO. Maandag krijg ik een training en dan moet ik het land in voor steekproeven ofzo.
Anders is de afwijking te grootquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En bij lekkere meiden ouder dan 18 moet het natuurlijk in het kader van het onderzoek naakt of in lingerie.
Dan heb ik weekendquote:
Of hij maakt er een echte 'steekproef' van...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
En bij lekkere meiden ouder dan 18 moet het natuurlijk in het kader van het onderzoek naakt of in lingerie.
Tuurlijk, tenzij je danst voor je werk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb ik weekendOf de hele dag dansen na maar 2/3 uurtjes slaap onder weekend valt is een ander verhaal, maar goed
quote:
Neequote:
Mazzel rivalquote:
Dan sta ik (hopelijk met mooi weer) op almere strand te genieten van Defqon.1quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag alleen al weer werken
In dat geval vind ik een heel weekend dansen een uitstekende besteding van je tijdquote:
Ik ook niet, zou een beetje karig loon worden danquote:
Dat is na de naakte weging de eerst volgende stapquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij maakt er een echte 'steekproef' van...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan sta ik (hopelijk met mooi weer) op almere strand te genieten van Defqon.1
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij maakt er een echte 'steekproef' van...
Oow ja, dat is dit weekend! Ik wil ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef getl0st het volgende:
1 dagje, valt mee. Alleen die max 3 uur slaap ervoor staat me wat tegenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef kingmob het volgende:
In dat geval vind ik een heel weekend dansen een uitstekende besteding van je tijd
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook niet, zou een beetje karig loon worden dan.
Defqon kaartje kopen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan vind ik het weer eens tijd om te gaan daten. Nu nog een slachtoffer regelen
Geen kaartje kunnen krijgen? Of geen moeite gedaan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, dat is dit weekend! Ik wil ook![]()
[..]
Ik ga zaterdag hopelijk een nieuwe kap op mijn autootje zettenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
In dat geval vind ik een heel weekend dansen een uitstekende besteding van je tijd
Geen moeite gedaan, heb dus een dansvoorstelling de hele dagquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef getl0st het volgende:
Geen kaartje kunnen krijgen? Of geen moeite gedaan?
ze kan niet, want ze moet dansenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Geen kaartje kunnen krijgen? Of geen moeite gedaan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig om binnen te komen
http://buienradar.nl/weersverwachting_Almere_Nederland.aspx?lat=5.22&lon=52.38quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
quote:
Wat schattig.. jullie maken al bijna elkaar zinnen afquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen moeite gedaan, heb dus een dansvoorstelling de hele dag
Ik vertrouw dat nooit zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
http://buienradar.nl/weersverwachting_Almere_Nederland.aspx?lat=5.22&lon=52.38
18graden en droog is de voorspelling... dus goed te doen
waar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen moeite gedaan, heb dus een dansvoorstelling de hele dag
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
[..]
Wat schattig.. jullie maken al bijna elkaar zinnen af
Maar ook leuk toch?
Forum Opties | |