Ja, weet ik en zag het ook, maar je had mijn post al gequote en ik word elke keer uit Fok! geflikkerdquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet wel dat het omschreven is?
ff voor de zekerheid
Ik zit nog steeds te wachten tot je heel hard weg rent, maar blijkbaar ben je hardleersquote:
hey schat, hey getl0st..quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey schat!Hoe is 't?
[..]
Hey getl0st, hoe is 't?
KZ!quote:
vriendjequote:
Wel goed hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey schat!Hoe is 't?
[..]
Hey getl0st, hoe is 't?
Kzquote:
Niets gezien, goed ge-editquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
Edit: Oeps, geen PI, snel voordat hh kijkt![]()
Ik wil nu ook wel even lachen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef halfbearad het volgende:
Haha, die pasfoto's zijn weer hilarisch slecht.
Kan ik de komende jaren nog om lachen.
we hebben je gemistquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Wat een trage periode hier, ik was weg en kan het nog steeds volgen hier.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Irritant hè!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik was even kleppen bij de meisjes van de administratie, en daar gratis blikjes scoren natuurlijk, win-win.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
we hebben je gemist
en uitstapjes naar het archiefhok gemaakt
soms wel, als mensen me scherp houdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:31 schreef heksehiel het volgende:
Maar ben blij dat jij ook aan het opletten bent
De sjansbalquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was even kleppen bij de meisjes van de administratie, en daar gratis blikjes scoren natuurlijk, win-win.
Ik wou er 2, mocht niet, we hebben liever dat je nog een keer terugkomt.
Om mij weg te laten rennen moet je je net ff anders gedragenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten tot je heel hard weg rent, maar blijkbaar ben je hardleers
Ik stond ook ff te kijken hoorquote:
Soms lijk jij ook zo op KF hequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was even kleppen bij de meisjes van de administratie, en daar gratis blikjes scoren natuurlijk, win-win.
Ik wou er 2, mocht niet, we hebben liever dat je nog een keer terugkomt.
In de Paradiso treden Regina Spektor en Heather Nova op, in de Melkweg Ozomatli (een crossover funk-hiphop-Latin band).quote:
neuh, dat ook weer nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Haha en je gaf jezelf een schouderklopje op de weg terug?
Enlighten mequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef rival het volgende:
Om mij weg te laten rennen moet je je net ff anders gedragen![]()
Daar gaat het vaak zat over in dit topic
Doet me een beetje hieraan denkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk weer niet cool he. Knipogen daarentegen
"Ja maar ik ben onzeker en ik heb een trauma en ik heb borderline."quote:
* Nouk84 gaat weer op haar stoel zittenquote:
Als jullie rival zoeken, die zag ik net uit zijn kantoor wegsprintenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Ja maar ik ben onzeker en ik heb een trauma en ik heb borderline."
Zoiets?
Je moet ook niet werken tussen het fokken doorquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* Nouk84 gaat weer op haar stoel zitten
Nog vaker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
"Ja maar ik ben onzeker en ik heb een trauma en ik heb borderline."
Zoiets?
Goed geheugen, die Ripquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:50 schreef rival het volgende:
Als jullie rival zoeken, die zag ik net uit zijn kantoor wegsprinten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
Seriously! Zelfs via MonsterboardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kut spam
I've got more game than Monopoly.
Seriously! Zelfs via MonsterboardIk zeg............ DOEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Seriously! Zelfs via Monsterboard* Knuffelzacht reageert gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed ingespeeld in de huidige economische toestand om wanhopige mensen zonder baan hun laatste paar euries in hen te investerenIk ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |