Ja, maar op andere toetsen staat er alleen Naam. En dan moet je ook je voorletter/voornaam erbij zetten, anders dan is het fout.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:24 schreef Schokbreker het volgende:
Dat is meestal normaal.
De meeste mensen kijken eerst een beetje globaal wat ze in dienen te vullen. Dan valt het meteen op.
Les: Als er 'Naam' staat, bedoelen ze je achternaam. Niemand kan je voornaam iets schelen.
Ik begrijp je frustratie (quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, maar op andere toetsen staat er alleen Naam. En dan moet je ook je voorletter/voornaam erbij zetten, anders dan is het fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Terwijl jij net je mooie schoolschrift uit de kast gehaald hadquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:27 schreef 2dope het volgende:
Ik had dat vroegâh altijd met van die belastingdienst formulieren, dan had je dat hele kenkerding eindelijk ingevuld, staat er aan het eind "Ohja wel met blokletters, lolz"
WTFquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Timmor het volgende:
Dit doet me denken aan een testje uit groep 8, waaruit de test uit 20 vragen bestaat. 1e vraag is:"Lees eerst alle vragen goed door voor je verder gaat!" 20e vraag is "Als je vraag 1 goed gelezen hebt mag je nu gelijk stoppen met de test en heb je een 10!"
Dit maakt babelfish ervan:quote:
wat er eik stond was dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dit maakt babelfish ervan:
As for TS as for that book attaching of the shank very with the Mo 迦 simplicity xD
Whehequote:Dit doet me denken aan een testje uit groep 8, waaruit de test uit 20 vragen bestaat. 1e vraag is:"Lees eerst alle vragen goed door voor je verder gaat!" 20e vraag is "Als je vraag 1 goed gelezen hebt mag je nu gelijk stoppen met de test en heb je een 10!"
eigenlijk klopt het nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Timmor het volgende:
Dit doet me denken aan een testje uit groep 8, waaruit de test uit 20 vragen bestaat. 1e vraag is:"Lees eerst alle vragen goed door voor je verder gaat!" 20e vraag is "Als je vraag 1 goed gelezen hebt mag je nu gelijk stoppen met de test en heb je een 10!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:47 schreef drumstickNL het volgende:
Wisten we op de basisschool maar wat we nu weten he..
Goddamn, een cosplayende, DDR spelende, "xD" gebruikende mongool. Net als je denkt dat je alles gezien hebt.quote:
I LOL'Dquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |