owh, ik laat je moeder regelmatig zien wat grieks en frans is. Gisteravond nog btwquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:17 schreef WEQ1212 het volgende:
Ik hoor het overal, huisvrouw moeders die totaal wereldvreemd zijn, na 20 jaar nog steeds niet weten hoe de tv aan moet, bang zijn voor alle dieren, altijd overal heel erg emotioneel op reageren (mag ik een nieuwe broek die zo en zo is ? huisvrouwmoeder: huil huil! krijs!)
Wat is er mis gegaan met de West Europese huisvrouw ? iets in het water ? vroeger in de oud Germaanse tijd was de oudere vrouw de drager van kennis, maar nu.....
Om nog meer domheid te strooien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef Schokbreker het volgende:
En als ze dan weer naar buiten gaan nemen ze een vlot kort kapseltje.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
owh, ik laat je moeder regelmatig zien wat grieks en frans is. Gisteravond nog btw
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:33 schreef mediaconsument het volgende:
Omdat opvoeden zo lastig is en de vrouwen net zoals de mannen steeds meer bullshit informatie te verwerken krijgen, hebben ze geen tijd meer over om over zichzelf na te denken. In tussentijd drinkt het gros van deze vrouwen graag wat alcohol om dit te kunnen verwerken, of maken ze hun kinderen kapot zodat ze zeker weten dat deze later in dezelfde sores belanden als zij.
Op het moment dat ze naar de psychiater gaan krijgen ze dan ook meteen antidepressiva toegewezen, waardoor het schip nog dieper zinkt en er uiteindelijk een zombie ontstaat die te moe is om nog te degelijk te kunnen denken. Goed slapen kan ook niet, omdat mannen natuurlijk ook wat nodig hebben in de nacht.
Een lastig probleem dat eigenlijk makkelijk op te lossen is. Stop met tv kijken en alcohol drinken/antidepressiva gebruiken, ga wandelen of fietsen in plaats daarvan en zorg dat je weet wat je eet. Dan kun je de kinderen later ook nog eens wat meegeven waardoor hun leven wat makkelijker word.
Owja, en zoek echte vrienden in plaats van roddeltrutjes.
Lekker strak.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
Het aantal import-bruiden stijgt niet voor niets zo kankerhard, ze zijn helemaal panisch dat ze worden ingeruild voor een 20 jaar jongere dame uit het oostblok
ik ken iemand die zo isquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:17 schreef WEQ1212 het volgende:
Ik hoor het overal, huisvrouw moeders die totaal wereldvreemd zijn, na 20 jaar nog steeds niet weten hoe de tv aan moet, bang zijn voor alle dieren, altijd overal heel erg emotioneel op reageren (mag ik een nieuwe broek die zo en zo is ? huisvrouwmoeder: huil huil! krijs!)
Wat is er mis gegaan met de West Europese huisvrouw ? iets in het water ? vroeger in de oud Germaanse tijd was de oudere vrouw de drager van kennis, maar nu.....
Weetje hoeveel Bulgaarse pooiers er eerst over zoeen meisje heengaan ?quote:
Als je grootste normale dagelijkse zorgen de gaarheid van de piepers, de dorpsroddels bij de kapper en het al dan niet op tijd bezorgd worden van het lokale sufferdje ziijn raakt je referentiekader gewoon fucked up.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:17 schreef WEQ1212 het volgende:
Ik hoor het overal, huisvrouw moeders die totaal wereldvreemd zijn,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |