Als je slaaptekort hebt moet je naar de Devils gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:25 schreef Damzkieee het volgende:
Okay dan, prima
Effe zien of ik het tripje naar NY weer kan combineren met een bezoek aan de Rangers of Devils.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je slaaptekort hebt moet je naar de Devils gaan
PSV voetbalt ook saai, maar presteert (presteerde) er wel mee. Het gaat mij er gewoon om een potje NHL te kijken, boeiend welk team.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens met woorden, misschien wordt dan wel duidelijk wat je bedoelt
De Devils spelen helemaal niet saai. Mensen die dat zeggen moeten eens naar ijshockey gaan kijken. Die reputatie hebben ze nu eenmaal, maar als je de wedstrijden tegen de Hurricanes in de play-offs keek waren die allesbehalve saai.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
PSV voetbalt ook saai, maar presteert (presteerde) er wel mee. Het gaat mij er gewoon om een potje NHL te kijken, boeiend welk team.
Als de Rangers op een roadtrip zitten dan, dan ga ik naar de Devils.
Volgens mij speelden ze ook best goed afgelopen seizoen, nietquote:Op maandag 29 juni 2009 09:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De Devils spelen helemaal niet saai. Mensen die dat zeggen moeten eens naar ijshockey gaan kijken. Die reputatie hebben ze nu eenmaal, maar als je de wedstrijden tegen de Hurricanes in de play-offs keek waren die allesbehalve saai.
Yup, en Scott Niedermayer gaat ook door, waardoor de Ducks Pronger maar overbodig vonden en hem wegruilden. Zie ook de draft samenvatting hierboven ^^quote:Op zondag 28 juni 2009 18:47 schreef maartena het volgende:
http://ducks.nhl.com/team/app/?service=page&page=NewsPage&articleid=431966
Teemu
Als je van ijshockey houdt ga je dan naar de Islandersquote:Op maandag 29 juni 2009 08:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
PSV voetbalt ook saai, maar presteert (presteerde) er wel mee. Het gaat mij er gewoon om een potje NHL te kijken, boeiend welk team.
Als de Rangers op een roadtrip zitten dan, dan ga ik naar de Devils.
Het gaat niet om play-off hockeyquote:Op maandag 29 juni 2009 09:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De Devils spelen helemaal niet saai. Mensen die dat zeggen moeten eens naar ijshockey gaan kijken. Die reputatie hebben ze nu eenmaal, maar als je de wedstrijden tegen de Hurricanes in de play-offs keek waren die allesbehalve saai.
Als je nadenkt. Islanders spelen op ruim anderhalf uur vanuit Manhattan met het OV, Rangers middenin, en de Devils in NJ, vanwaar we vliegen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je van ijshockey houdt ga je dan naar de Islanders
Ja, want die wedstrijden waren zo leuk. De kans was 80% dat de wedstrijd in verlies zou eindigen voor de Islanders en dat ze weggespeeld zouden worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je van ijshockey houdt ga je dan naar de Islanders
Thanks. Dacht al dat het aan mij lag.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:09 schreef WasQ het volgende:
Devils zijn inderdaad al een tijd lang niet meer boring. Blijft voor mij niet echt een interessant team, maar de Islanders evenmin. De Devils zijn een stuk makkelijker te bereiken dan de Islanders, dus de keuze is meer dan logisch Damzkieee. Alvast veel plezier!
Dacht dat ie dat alleen in VBL deed, maar het is forumbreed ben ik bang.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja, want die wedstrijden waren zo leuk. De kans was 80% dat de wedstrijd in verlies zou eindigen voor de Islanders en dat ze weggespeeld zouden worden.
Ik weet niet wat je probleem is, maar je komt een beetje over als een matige troll die zijn uitspraken alleen doet om te provoceren. Je vraagt om argumenten, maar tot dusver heb ik je er maar weinig zien geven. Grow up zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |