abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:25:08 #201
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70398241
Okay dan, prima
Effe zien of ik het tripje naar NY weer kan combineren met een bezoek aan de Rangers of Devils.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:38:16 #202
107005 Saviola
CM Legend
pi_70418706
Yay, Hedman komt naar Tampa Precies de man die ik wou.

Niet zo heul veel verrassingen verder.. Tavares zoals verwacht de nummer 1; Duchene 3.

Volledige uitslag van de eerste ronde (plus uitleg over een aantal draftpicks die getrade werden nog):
http://en.wikipedia.org/wiki/2009_NHL_Entry_Draft#Round_one
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_70424294
Nou

de Sucks die de Flyers bestolen hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70424360
7 spelers uit Zweden vind ik ook opvallend en weinig uit de VS
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70424407
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:25 schreef Damzkieee het volgende:
Okay dan, prima
Effe zien of ik het tripje naar NY weer kan combineren met een bezoek aan de Rangers of Devils.
Als je slaaptekort hebt moet je naar de Devils gaan
  zondag 28 juni 2009 @ 18:47:56 #206
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70453128
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 29 juni 2009 @ 08:31:06 #207
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70468694
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je slaaptekort hebt moet je naar de Devils gaan
29.10 Novastar HMH
pi_70468774
Probeer het eens met woorden, misschien wordt dan wel duidelijk wat je bedoelt
  maandag 29 juni 2009 @ 08:50:43 #209
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70468883
quote:
Op maandag 29 juni 2009 08:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens met woorden, misschien wordt dan wel duidelijk wat je bedoelt
PSV voetbalt ook saai, maar presteert (presteerde) er wel mee. Het gaat mij er gewoon om een potje NHL te kijken, boeiend welk team.
Als de Rangers op een roadtrip zitten dan, dan ga ik naar de Devils.

[ Bericht 14% gewijzigd door Damzkieee op 29-06-2009 09:03:11 ]
29.10 Novastar HMH
pi_70469106
quote:
Op maandag 29 juni 2009 08:50 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

PSV voetbalt ook saai, maar presteert (presteerde) er wel mee. Het gaat mij er gewoon om een potje NHL te kijken, boeiend welk team.

De Devils spelen helemaal niet saai. Mensen die dat zeggen moeten eens naar ijshockey gaan kijken. Die reputatie hebben ze nu eenmaal, maar als je de wedstrijden tegen de Hurricanes in de play-offs keek waren die allesbehalve saai.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 29 juni 2009 @ 09:12:02 #211
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70469118
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:11 schreef nyny83 het volgende:

[..]

De Devils spelen helemaal niet saai. Mensen die dat zeggen moeten eens naar ijshockey gaan kijken. Die reputatie hebben ze nu eenmaal, maar als je de wedstrijden tegen de Hurricanes in de play-offs keek waren die allesbehalve saai.
Volgens mij speelden ze ook best goed afgelopen seizoen, niet ?
29.10 Novastar HMH
pi_70469135
[NHL]Samenvatting draft 2009

Hoppaaaa, we gooien er weer een flink verhaaltje tegenaan.
pi_70469190
quote:
Yup, en Scott Niedermayer gaat ook door, waardoor de Ducks Pronger maar overbodig vonden en hem wegruilden. Zie ook de draft samenvatting hierboven ^^
pi_70475504
Overbodig is een groot woord.. Tis wel 6,2 milj. aan salaris wat weg gaat. Komen Lupul (4,2milj d8 ik) en Sbisa (1milj.) voor terug.

Er is iig weer wat vrij, is ook hard nodig want ze zaten vorig jaar al krap. Ben benieuwd wat er woensdag en donderdag allemaal gaat gebeuren. Ben beide dagen vrij, dus laat maar komen .
pi_70475928
Lupul is 4,5 miljoen, dus samen met Sbisa zit je al op 5,5 miljoen en win je er maar 700.000 aan cap space mee. Daarvoor zullen de Ducks het niet gedaan hebben. Waar het om ging is dat de Ducks twee draft picks uit de eerste ronde kregen, een goede verdediger voor de toekomst en ook nog een eerste- of tweedelijns aanvaller van wie de beste jaren nog moeten komen. Gewoon een lange-termijninvestering dus.
pi_70476389
Dat sowieso... De key in die trade was die Sbisa, maar weet niet veel van die jongen. Fora zeggen dat het iig een steal was voor de Ducks. Lupul is wel ok, deed eerder goede zaken bij de Ducks, maar denk dat ze in eerste instantie achter Gagne aanzaten.
pi_70477141
quote:
Op maandag 29 juni 2009 08:50 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Als je van ijshockey houdt ga je dan naar de Islanders
pi_70477208
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:11 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Het gaat niet om play-off hockey
  maandag 29 juni 2009 @ 13:56:50 #219
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70477284
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je nadenkt. Islanders spelen op ruim anderhalf uur vanuit Manhattan met het OV, Rangers middenin, en de Devils in NJ, vanwaar we vliegen.
Ik zeg toch dat t mij gewoon om de ijshockeybeleving gaat, boeiend welk team. Alsof je van te voren weet dat een Islanders game leuker gaat worden dan een Rangers game En gezien de resultaten van de Islanders lijkt me de kans op een home-win in MSG groter dan op het eiland.
29.10 Novastar HMH
pi_70477399
Meadowlands is lekker makkelijk bereikbaar vanaf Manhattan
  maandag 29 juni 2009 @ 14:03:56 #221
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70477552
Heb je stont in je ogen ofzo, ik zeg toch net dat wij vanaf daar vliegen
Wordt tijd dat je weer wordt geband of op vakantie gaat.
29.10 Novastar HMH
  maandag 29 juni 2009 @ 14:09:07 #222
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_70477774
Devils zijn inderdaad al een tijd lang niet meer boring. Blijft voor mij niet echt een interessant team, maar de Islanders evenmin. De Devils zijn een stuk makkelijker te bereiken dan de Islanders, dus de keuze is meer dan logisch Damzkieee. Alvast veel plezier!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_70477839
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja, want die wedstrijden waren zo leuk. De kans was 80% dat de wedstrijd in verlies zou eindigen voor de Islanders en dat ze weggespeeld zouden worden.

Ik weet niet wat je probleem is, maar je komt een beetje over als een matige troll die zijn uitspraken alleen doet om te provoceren. Je vraagt om argumenten, maar tot dusver heb ik je er maar weinig zien geven. Grow up zou ik zeggen
  maandag 29 juni 2009 @ 14:27:49 #224
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70478424
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:09 schreef WasQ het volgende:
Devils zijn inderdaad al een tijd lang niet meer boring. Blijft voor mij niet echt een interessant team, maar de Islanders evenmin. De Devils zijn een stuk makkelijker te bereiken dan de Islanders, dus de keuze is meer dan logisch Damzkieee. Alvast veel plezier!
Thanks. Dacht al dat het aan mij lag.
Eerste optie blijft natuurlijk wel de Rangers, heb daar vorig jaar ook echt genoten (vs Ducks 4-2).
29.10 Novastar HMH
  maandag 29 juni 2009 @ 14:28:18 #225
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70478446
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:11 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ja, want die wedstrijden waren zo leuk. De kans was 80% dat de wedstrijd in verlies zou eindigen voor de Islanders en dat ze weggespeeld zouden worden.

Ik weet niet wat je probleem is, maar je komt een beetje over als een matige troll die zijn uitspraken alleen doet om te provoceren. Je vraagt om argumenten, maar tot dusver heb ik je er maar weinig zien geven. Grow up zou ik zeggen
Dacht dat ie dat alleen in VBL deed, maar het is forumbreed ben ik bang.
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')