thanxquote:Op maandag 29 juni 2009 22:17 schreef WasQ het volgende:
Nope, ziet er goed uit! Ik denk dat je niet veel meer moet gaan doen. Er is altijd wel wat nieuws, maar teveel is ook niet goed. Complimenten dus, echt goed bezig!
Pronger is ook al 35, terwijl Lupul 26 is.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef nyny83 het volgende:
Lupul is 4,5 miljoen, dus samen met Sbisa zit je al op 5,5 miljoen en win je er maar 700.000 aan cap space mee. Daarvoor zullen de Ducks het niet gedaan hebben. Waar het om ging is dat de Ducks twee draft picks uit de eerste ronde kregen, een goede verdediger voor de toekomst en ook nog een eerste- of tweedelijns aanvaller van wie de beste jaren nog moeten komen. Gewoon een lange-termijninvestering dus.
Meer Nederlanders die hockey leuk vinden. Een voetbal topic over 1 wedstrijd gaat soms wel 20 topics lang door, maar de NHL moet het hele seizoen met hooguit 10 topics doen.....quote:Op maandag 29 juni 2009 18:07 schreef nyny83 het volgende:
Wat vinden jullie van de NHL-berichtgeving in het offseason tot nu toe? Nog dingen die jullie missen?
Mjah maar hoe krijgen we dat voor elkaarquote:Op maandag 29 juni 2009 23:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Meer Nederlanders die hockey leuk vinden. Een voetbal topic over 1 wedstrijd gaat soms wel 20 topics lang door, maar de NHL moet het hele seizoen met hooguit 10 topics doen.....
Dat zeg ik, Gamma!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Pronger is ook al 35, terwijl Lupul 26 is.
Tis mooi dat Teemu nog steeds goed kan meekomen met zijn maar liefst 39! jaren, maar het is natuurlijk wel een feit dat gemiddeld genomen de meeste spelers in de 30 toch wel achteruit beginnen te gaan qua prestaties. Pronger heeft misschien nog 2, wellicht 3 jaar in zich..... maar iemand als Lupul kunnen ze nog minstens een jaar of 5 a 6 gebruiken, zo niet langer.
IJshockeyforum.com is by far de grootste, maar die is van ijshockey.com. Zij hebben zelf al een nieuwssite dus. Maar wellicht is een samenwerking toch mogelijk. Zeker voor het Nederlandse ijshockey zou er wat mogelijk moeten zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah maar hoe krijgen we dat voor elkaarZijn er hier nog mensen lid van Nederlandse ijshockeyfora waar wij als FOK!sport onze PR-machine op af kunnen sturen voor een eventuele samenwerking?
Zijn er trouwens niet net zoals jij nog een zooi van die import-Amerikanen die Nederlands spreken/schrijven die je hier nog heen kan halen? Jij onderhoudt toch contact met al die mensen via je website ofzo?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Meer Nederlanders die hockey leuk vinden. Een voetbal topic over 1 wedstrijd gaat soms wel 20 topics lang door, maar de NHL moet het hele seizoen met hooguit 10 topics doen.....
Msschien wint ie in die 6 jaar wel de Cupquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:09 schreef RemcoW85 het volgende:
Hossa naar de Chicago Blackhawks .. 12 jaar - 62 miljoen. (5.2p/j).
who knowsquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Msschien wint ie in die 6 jaar wel de Cup
Niet echt. Er waren geruchten dat ze Havlat gingen halen, maar dat liep ook anders af.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hebben de Kings al iets gedaan?
Ik haal theodore en huet door elkaar, mijn foutquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef Katth het volgende:
Goede deal voor Hossa en dat geld is hij ook wel waard. Ik vind ook maar beetje overdreven dat iedereen hem uitlacht vanwege zijn move vorig jaar.
Btw Nyny, in de nieuwspost die je gisteren hebt gemaakt zeg je dat Jose Theodore naar de Blackhawks is, maar waar haal je dat vandaan? Volgens mij heeft hij nog steeds een jaar in Washington een contract. Hij mag van mij opzouten hoor, daar niet van, maar volgens mij klopt dat niet.
Een goede site om contracten en salarissen te bekijken: http://nhlnumbers.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |