abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:10:40 #76
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74341789
directe oplossingen heb ik niet voor je, maar wat hier wat helpt is rustig rondjes lopen door huis, met de kleine zijn rug tegen mijn buik, hand tussen zijn benen door en billen ondersteunen.
zo rondje lopen.

sterkte ermee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:23:33 #77
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74342063
Iggy, hier was t ook vooral overdag raak met krampjes. En aan t begin van de avond. 's Nachts ging ook hier wonderbaarlijk goed steeds, heel fijn natuurlijk, want dan kan je zelf nog even tanken. Ik had t idee dat t 's nachts zo goed ging omdat ze zoooo moe waren van de hele dag krampen en huilen, dat ze 's nachts de slaap keihard nodig hadden en daardoor in een diepe slaap vielen.
Echte tips heb ik niet voor je helaas. Ja, tijd helpt, het gaat echt over, maar daar heb je nu niks aan. Dat wat je doet lijkt me voldoende (geef je infacol én cinababy??, want dat lijkt me wel veel om allebei te doen). Met ABC Dophilus heb ik geen ervaring. Wij zijn op een gegeven moment op advies van ons cb naar de omneo flesvoeding gegaan en dat hielp wel wat. Sterkte!
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:05:27 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_74343136
Infacol wordt hier echt gewoon niet gebruikt. Hij spuugt het echt gewoon uit en vindt het blijkbaar dus niet lekker? Cinababy helpt wel een beetje, maar niet volledig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:07:29 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74343185
Geen leidingwater te drinken geven dat is te hard en daar kunnen sommige babys niet tegen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:08:58 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_74343227
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen leidingwater te drinken geven dat is te hard en daar kunnen sommige babys niet tegen
Kinderen van deze leeftijd geef je al geen water Het zou kunnen dat het gebruikt wordt voor flesvoeding, maar dat is hier bij ons al niet het geval (en ik neem aan dat het geen reet uitmaakt welk water ik drink voor de aanmaak van borstvoeding )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74343267
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Kinderen van deze leeftijd geef je al geen water Het zou kunnen dat het gebruikt wordt voor flesvoeding, maar dat is hier bij ons al niet het geval (en ik neem aan dat het geen reet uitmaakt welk water ik drink voor de aanmaak van borstvoeding )
hij zal idd ewater voor de flessen bedoelen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:36:04 #82
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_74344100
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:23 schreef mikoxx het volgende:
Iggy, hier was t ook vooral overdag raak met krampjes. En aan t begin van de avond. 's Nachts ging ook hier wonderbaarlijk goed steeds, heel fijn natuurlijk, want dan kan je zelf nog even tanken. Ik had t idee dat t 's nachts zo goed ging omdat ze zoooo moe waren van de hele dag krampen en huilen, dat ze 's nachts de slaap keihard nodig hadden en daardoor in een diepe slaap vielen.
Echte tips heb ik niet voor je helaas. Ja, tijd helpt, het gaat echt over, maar daar heb je nu niks aan. Dat wat je doet lijkt me voldoende (geef je infacol én cinababy??, want dat lijkt me wel veel om allebei te doen). Met ABC Dophilus heb ik geen ervaring. Wij zijn op een gegeven moment op advies van ons cb naar de omneo flesvoeding gegaan en dat hielp wel wat. Sterkte!
Nee eerst cinababy geprobeerd, maar hielp niet, toen infacol, en dat hielp een beetje maar nu niks meer

We hebben nu Friso standaard wat we geven, eerst Friso hypo-allergeen (we hebben op aanraden van ons cb ook al friso comfort geprobeerd maar dat was geen succes dus toen weer teruggegaan naar standaard). Ik durf niet zo maar over te stappen naar een ander merk, dus naar omneo van nutrillon...
pi_74344317
Wat je ook kan proberen is om als je baby krampjes heeft 5-10 minuutjes 'fietsoefeningentjes' met hem/haar te doen. Je beweegt de beentjes van de baby dan alsof het aan het fietsen is. (Dezelfde beweging die jij ook in de sportschool doet).
Het stimuleert de darmpjes en werkt zeer goed tegen krampjes.
Succes!
Fok!bejaarde
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:59:43 #84
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_74344792
Animosmie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')