Het kon namelijk allebei.quote:
Urban Dance Squad paar jaar geleden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren heeft Lowlands nooit een unieke headliner gehad.
Ik denk dat ze ook op LL komt.quote:Joehoe, vanavond spelen we onze nieuwe single 'Honey, honey' in De Zomer Draait Door. EN.....WE HEBBEN HEEL GAAF NIEUWS! Kijken dus, 19.30h, ned.3
Marike
Health is vetquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef Aisumasen het volgende:
Heleboel X-Ray namen op lowlands.nl.
DJ Promo & Guests in de Bravoquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef Aisumasen het volgende:
Heleboel X-Ray namen op lowlands.nl.
Promo stond vorig jaar in de X-Ray en dat hebben een boel mensen gemist omdat het helemaal tot de rand en ver daar buiten vol was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:57 schreef Tourniquet het volgende:
WTF... Lowlands wat doe je? Promo in de Bravo?En The Darkraver in de X-Ray.
www.nightwriters.nlquote:Lowlands
De Nightwriters staan drie uur lang met z'n allen in de Magneetbar, verwacht veel slap gelul, spannende verhalen en snelle gedichten. Denk Kluun, Saskia Noort, Christophe Vekeman, Tjitske Jansen, Renske de Greef en nog veel veel meer!
Ik ga er wel van uit, die hebben dan ook een nieuwe plaat uit.. (als ze dan maar niet in het top-notch uurtje worden gestopt, aangezien ze op dat label hun album gaan uitbrengen)quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef AMDB het volgende:
Ik hoop dat Aux Raus ook nog een losse show geeft, niet zo'n behoefte aan een DJ Promo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |