Fannetje bracht mij op een idee om mijn screenshots die ik de hele 3 maanden heb gemaakt om die nog eens te gebruiken voor een Screenshotfoto Kwis. b.t.w Fannetje is op de hoogte gebracht omdat ik dat wel net zo netjes vondt. En aangezien ik niet meer met de koptelefoon op zit om de streams te verslaan moet ik toch wat anders te doen hebben. Kijk zo zag ik er overigens al die maanden uit
De weekopdracht luidt:
Beste Fokbewoners,
Hieronder zie 55 screenshot/foto knipsels die allen te maken hebben met BB van de afgelopen maanden. Als je mee wil doen meldt dat even in deze Topic en mail mij alle antwoorden in onderstaand emailadres. Los ze alle 55 op voor a.s zondag. Vermeldt het volgende:
- van wie is de foto?
- wat/welk onderdeel is het en van wie?
- wat is het voorwerp en waar staat het?
- waar stond het onderdeel in/rondom het huis?
- wat gebeurd er op de foto?
Ik hou hier bij wie deelneemt en hoe de tussenstanden staan.
De hoofdprijs is een award en de poedelprijs een schaal oliebollen met poedersuiker.
Mail de antwoorden naar oliebol_2000@hotmail.com
Het leek me een leuk idee om wat leven in de brouwerij te blazen op Fok. De foto is niet groot dat weet ik maar het moet niet te makkelijk zijn , het zijn echt duidelijke dingen die aan/op/van iemand zijn en delen van voorwerpen laten zien. Geeft het ergenissen dan gewoon niet doen
Ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleven.
Heel veel puzzelplezier!!!
Voor degenen die hem iets meer vergroot willen zien, kun je hier kijken:
VERGROTING ZIE HIER
http://members.home.nl/m.schulte/bbkwis1.jpg
Deelnemers tot nu toe:
DIGGER, aya1, Barbie, sunshine, Schanulleke, Hunter, Bor, PLANIX, eli, R@b , BooBooSan, Lecy Luto, Fish, Jesper, Doc.
Tussenstand:
1. sunshine: 26 goed
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 06 Januari 2000).]
quote:
op 01-05-2000 om 09:46 PM schreef DIGGER het volgende:
Ik kan het niet nalaten om zo vast even te vermelden dat nummer 32 het Nepmielerolding is...Zodra ik dat ding zie moet dat woord er gewoon uit......
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 Januari 2000).]
*edit* hmmm kennelijk ook een brilletje nodig...... op zo'n klein schermpie op deze foto lijkt het er iig wel verdraait veel op....
Najja ben niet voor quizzen in de wieg gelegd kennelijk..
P.S. Oliebol...jou kennende moet ie wel zeker weter ergens er tussen staan...
(ik ben wel bang dat ik dit keer geen 45 goed zal hebben)
quote:
op 01-05-2000 om 10:24 PM schreef Bor het volgende:
Oliebol, kun je niet een tip geven, bijvoorbeeld wat het bijschrift van de foto was?
NEEEE, niet doen, zo is het juist leuker!
quote:
op 01-05-2000 om 10:24 PM schreef Bor het volgende:
Oliebol, kun je niet een tip geven, bijvoorbeeld wat het bijschrift van de foto was?
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 Januari 2000).]
Ik wil wel meedoen, maar ben bang dat ik er niet veel van zal maken.
Zal zien wat ik er van kan brouwen.
Ik dek me in door nu alvast te zeggen, dat mijn monitor erg donker is
Bij plaatje 27 had je wel even je vinger voor de lens mogen weghalen.
Ik heb er dus in ieder geval al 1 goed.
groetjes eli.
quote:
op 01-06-2000 om 03:57 AM schreef Schanulleke het volgende:
Nog even een tip: Als je het plaatje opslaat, is het met veel viewers mogelijk om het tot fullscreen te stretchen.
Goeie tip, Schanul. Ik heb het plaatje met de rechternuisknop gekopieerd naar word, en het daar vervolgens opgerekt.
Kan ik er meteen onder schrijven wat ik denk dat het is.
VERGROTING ZIE HIER
http://members.home.nl/m.schulte/bbkwis1.jpg
------------------
zonder aanwijzingen is het veel leuker, hebben we nog wat te raden en gokken (is ook leuker nakijken wat we er van maken )
Dus pleeeease, geen aanwijzingen.
Daarom is het eerlijker als iedereen hem vergrtoot kan zien. Ik heb hem vergroot en op een site gezet. Als je het niet goed vindt oliebol moet je maar even mailen (ik zag van jou geen adres) dan haal ik het weer
weg.
WEGGEHAALD OP VERZOEK
ROB haal hem maar weg ik heb hem verkleind op mijn server staan..bedankt.
Als die nu niet te doen is weet oliebol het ook niet meer. Hij is nu wel erg makkelijk , ik heb hem echter niet supervergroot, degenen die willen steggelen ga je gang , zelf ben ik er niet zo mee eens maar goed.
------------------
quote:
op 01-06-2000 om 08:55 AM schreef oliebol2000 het volgende:...met die joekel van vergroting wordt hij wel erg makkelijk
Ik geloof dat ik te weinig heb gekeken, want ook vergroot blijft het een hele klus.
Maar wel een leuke.
groetjes eli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |