Ruilen voor Silva.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:23 schreef Ordinair het volgende:
Nog meer nieuws, Cavani in belangstelling van Ajax!
[..]
In FM08 was hij een beest bij mij in het team.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Zlatan een opportunistische rommelaar noemen. Waar was jij toen God het verstand uitdeelde?
Ja, en?! Geen koorknaap in onze ploeg! Hoe gemener, hoe beter!quote:
Ja, dan wordt Ajax weer helemaal wat het was, gewoon 11 oorlogsmisdadigers erin en gaan....quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en?! Geen koorknaap in onze ploeg! Hoe gemener, hoe beter!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dan wordt Ajax weer helemaal wat het was, gewoon 11 oorlogsmisdadigers erin en gaan....
Reken maar dat dat de eerste spits wordt onder Koemanquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
wij hebben nog een boomlange italiaan rondlopen.
Goede kopper, maakte er nog 2 in 1 wedstrijd afgelopen seizoen.
8miljoen mag je hem hebben als Ajax zijnde...
Ajax is dan ook itt AZ wel een topclub.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef fuckbuddy het volgende:
70miljoen... Sjesis.. Belachelijk veel gewoon!
Juist! Zo moet het!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dan wordt Ajax weer helemaal wat het was, gewoon 11 oorlogsmisdadigers erin en gaan....
Dan pleit ik voor Kah. Het kan niet anders dan dat die mafkees kindsoldaat is geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar als 't een schopper is: halen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan pleit ik voor Kah. Het kan niet anders dan dat die mafkees kindsoldaat is geweest.
Smerige kut kakkerlak die hoef ik niet in het prachtige Ajax shirt te zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Als we dan toch in Italië gaan shoppen. Julio Ricardo Cruz!
Pardon?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Als we dan toch in Itali gaan shoppen. Julio Ricardo Cruz!
Hm ... probeer ook de andere varianten. Shirt Groningen in Heerenveen-kleuren, Heerenveen-shirt in kleuren fc Groningen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef oostkant het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft de uiterkoop?
Check die foto. Genoeg uitverkoop zo? Het Ajax-shirt in Rotterdamse kleuren....
En jij zit bij Sport? Wat een flapdrop ben jij toch zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
wat een geniale grappen van die gast. je twitter is zo in het nieuws geweest en dan nog dat soort taalgebruik
Jij kent Kah niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar als 't een schopper is: halen!
Wat maakt het nou uit of ie bij Feyenoord heeft gezeten. Dom gelul altijd vind ik dat. Als iemand goed genoeg is, moet dat niet uit maken. Niet dat Cruz dat is, maar ik las dat hij weg gaat bij Inter, dus ik vond wel leuk hem ff te noemen. Omdat toch iedereen hier genoemd wordt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Smerige kut kakkerlak die hoef ik niet in het prachtige Ajax shirt te zien.
Mark de Vries is 2x zo grootquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kent Kah niet?![]()
![]()
Kah is een (cult)held
Hoop dat hij terug komt. Kan nog zeker van waarde zijn bij Ajax.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Damzkieee het volgende:
He maar wat gebeurt er eigenlijk met Albert Luque?
Kijk je uberhaupt wel eens voetbal?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar als 't een schopper is: halen!
Dat vond ik nou ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoop dat hij terug komt. Kan nog zeker van waarde zijn bij Ajax.
Oh, die Kah. Wel eens zien ballen geloof ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kent Kah niet?![]()
![]()
Kah is een (cult)held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |