quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Hallelujah, holy shit!
Where's the tylenol?
Ik dacht eigenlijk meer aan een 8,35 of 8,40 of iets dergelijks...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Marc63 het volgende:
Een gewone 8+ is een 8,25. Is een dikke 8+ dan een 8,5?
Ik denk dat een 8,5 een 9- is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Marc63 het volgende:
Een gewone 8+ is een 8,25. Is een dikke 8+ dan een 8,5?
Dan heb je weer uren als podcast staanquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar ik moet mn podcastlijst wegwerkendus ik luister niet
maar vrijdag wel weer
vrijdag in de avondquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan heb je weer uren als podcast staan.
Zo begint radio luisteren wel heel erg op werken te lijken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrijdag in de avondmaar verderest probeer ik elk deel van de dag te benutten om de podcastlijst af te werken
en het vrijdagdeel van vorige en die daarvoor is weg, nu ben ik bezig met bert van lent
tjaquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo begint radio luisteren wel heel erg op werken te lijken.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Damn... net een pallet windows-updates geïnstalleerd. Ineens werk Firefox erg traag. Gevalletje sabotage misschien?
Nog ff een verlate reactie:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yellow
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is een nieuwe single op komst en die klinkt aardig goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, ik zie dat die kut-KoL voor de verandering ook weer es gedraaid zijn. Of 3FM zich ff compleet belachelijk maakt door dat maar te blijven draaien en draaien. Dat die knurften geen nieuwe single uitbrengen, wil niet zeggen dat je de rest maar moet blijven draaien
.
Nou..... ik hoorde die op StuBru...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Er is een nieuwe single op komst en die klinkt aardig goed
Oh echt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat Corton en Veenstra in december op 1 staan in de Top2000.
Pas nog een pic van gepostquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en de gast komende vrijdag bij Ekstra Weekend is... Lauren Verster!
Ik zei dit weekend al dat er een leukere gast zou komen. Of ik gelijk heb weten we vrijdagavond 22 uur.
Als dat gebeurt dan heb ik geen hoop meer in de muzieksmaak van de nederlandersquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga voor Coldplay als nummer 1 in de Top2000.
Die heb ik nog niet gehoordquote:
Eek, te dunne benen.quote:
Had niet anders verwachtquote:
Het is een echt rustig album. Ambient-CHillout kan je het makkelijk onder scharen. Er staan geen platen als 'lift me up' op.quote:
Heb 'm daar al regelmatig voorbij horen komen. Erg prettigquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hoorde vanavond de nieuwe Moby voor het eerst, op StuBru:![]()
![]()
![]()
wat een track!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |