Ik ga wel even kijken in de kroeg. ( Heb toch vakantie jeweet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog voetbal kijken vanavond of geloven we het wel?
Kan een hond ook een ondankbare poes zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef SCH het volgende:
Geef ik de poes te eten, kotst ie 5 minuten later alles weer uit. Ondankbare hond
Mits ik op tijd thuis ben. Heb er alweer bijna 12 uur opzitten vandaag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog voetbal kijken vanavond of geloven we het wel?
Goede vraag, het was een stukje cabaret naar de mensen toe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan een hond ook een ondankbare poes zijn?
TDFquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:
Een nieuw subforum dat niet uit de lijst verwijderd hoeft te worden.
Welke?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:
Een nieuw subforum dat niet uit de lijst verwijderd hoeft te worden.
Ik zapte toevallig langs Eurosport met nog 20 kilometer te gaan. Ik zat er gelijk helemaal in en zat echt weer mee te leven bij die eindsprintquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef toma het volgende:
[..]
TDF
Prachtig trouwens hoe Nikki Terpstra gisteren het geel veroverde
Precies genoeg om een nieuw lot voor te kopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:10 schreef Dos37 het volgende:
14,50 gewonnen in de staatsloterij, van welk bedrijf zal ik aandelen gaan kopen
Ik 7 euro.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:10 schreef Dos37 het volgende:
14,50 gewonnen in de staatsloterij, van welk bedrijf zal ik aandelen gaan kopen
Heb laatst ook er iets over gezien/gelezen. Ze bouwden toch de hoogste toren van de wereld oid?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:38 schreef Grulez het volgende:
Ne ff bij de WTC bouwput geweest, maar ze doen er wel lang over om er uberhaupt iets neer te zetten...
Dat is Dubai.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb laatst ook er iets over gezien/gelezen. Ze bouwden toch de hoogste toren van de wereld oid?
Oke. Ik heb dat jacket toch besteld trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |