Ik heb kut geslapen, stort vanmiddag wel in, dan mag je me terugpakkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je bent sterk vandaag SCH, wat heb je bij het ontbijt gehad, stukje Sjimz?
Dan zou je mij ook leuk moeten vinden. Want ik ben precies zo. Inclusief het klagen en kankeren op allesquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef RayMania het volgende:
Ik vind Gordon leuk, maar dat komt omdat hij uit precies dezelfde buurt als mij komt (Amsterdam-Noord) en ik heb echt exact dezelfde humor en adremheid (ja, dat is een woord).
Ga dan ook niet FOK!ken in een kast?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan je niet zien, de kastdeur zit op slot.
Zo ben ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan zou je mij ook leuk moeten vinden. Want ik ben precies zo. Inclusief het klagen en kankeren op alles
Met Zwitsal of Natusan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb kut geslapen, stort vanmiddag wel in, dan mag je me terugpakken
Ik ook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Joling & Gordon Over De Vloer vond ik echt geniaal.
Echt hilarisch gewoon. Al die woordgrappen, dat schijten, dat boeren, "ik heb er zoooo geen zin in" na vijf minutenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ook!
Helemaal als mijn schoonvader er steeds bijzat om te schelden en zeuren over "die viezerikken"
Maar jij bent een Brabander.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan zou je mij ook leuk moeten vinden. Want ik ben precies zo. Inclusief het klagen en kankeren op alles
Alleen snappen zoveel mensen dat nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Ik ben één grote klaagzang (nee, echt?), maar dat is allemaal nep
.
Ik ben normaal helemaal geen fan van dat soort shows, maar die twee zijn echt een gouden duoquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Ik ben één grote klaagzang (nee, echt?), maar dat is allemaal nep
.
En trots als een Fries zekerquote:
Uhuh. Ik merk het af en toe op m'n werk nog wel eens. Heb ik een steek in mijn buik, zeg ik dat ik een blindedarmonsteking heb. Heb ik hoofdpijn, zeg ik dat ik zeker weten een tumor heb. Dat zal wel mijn aparte humor zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:47 schreef Breach het volgende:
Alleen snappen zoveel mensen dat niet
Ik dik ook altijd alles aan als ik loop te klagen. Maar ervaring leert dat je toch een beetje moet oppassen bij wie en wat je het doet
Hehe, hoe herkenbaar. Het mooiste was nog wel dat ik altijd riep dat als ik moest hoesten dat ik een tyfus opgelopen had. Paar jaar later kijk je dat programma, zegt die Gordon het precies zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Uhuh. Ik merk het af en toe op m'n werk nog wel eens. Heb ik een steek in mijn buik, zeg ik dat ik een blindedarmonsteking heb. Heb ik hoofdpijn, zeg ik dat ik zeker weten een tumor heb. Dat zal wel mijn aparte humor zijn.
Valse nicht ben je ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef RayMania het volgende:
Bestaat HOOLS nog trouwens?.
Heeft tong al gezegd dat hij er vannacht uit is geweest om te pissen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, hoe herkenbaar. Het mooiste was nog wel dat ik altijd riep dat als ik moest hoesten dat ik een tyfus opgelopen had. Paar jaar later kijk je dat programma, zegt die Gordon het precies zo
En mekaar maar uitschelden, voor lul zetten en geinen. Helemaal als ze er steeds zo vroeg afmoesten. Die afleveringen in de supermarkt (achter de kassa bvquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik ben normaal helemaal geen fan van dat soort shows, maar die twee zijn echt een gouden duo
"Ik heb er de kracht niet voor"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |