AFC Ajax topic 1329: Waar blijft de uitverkoop?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef arend_akelig_ het volgende:
Ajax gaat dit seizoen weer zo hard verneuken... Ik hoop echt dat ze Elia kopen, knakker is dat
Nou.. Vraag Bluezz maar eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Och, net een anus, maar dan met natuurlijk glijmiddel.
Nee man, die lipjes, die kunnen zo toehappenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Och, net een anus, maar dan met natuurlijk glijmiddel.
Terug happen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, die lipjes, die kunnen zo toehappen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, die lipjes, die kunnen zo toehappen
Smeerlap.quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef RayMania het volgende:
Nou, valt op zich allemaal mee. Geen longonsteking oid, misschien een lichte bronchitis.
De pijn aan mijn ribben komt door het hoesten en daarvoor moet ik acht paracetamol per dag innemen.
Heb ook twee medicijnen voorgeschreven gekregen om de hoest te onderdrukken. Dat moet ik een week slikken en in de tussentijd kunnen mijn ribben herstellen.
Nu zit ik maar aan de drop, Anta Flu en thee met honing.
Ik haat die Jamai echt. Wat een flikker is dat zeg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die zijn ook een stuk duurder hè?![]()
[ afbeelding ]
Speciaal één met Jamai, voor SCH.
Manboobs?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? Maar eeh nee, zo'n vagina is niks voor mij. Tieten vind ik wel leuk
Ik voel onheilspellende donkere wolken samenpakken boven dit topic..quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik haat die Jamai echt. Wat een flikker is dat zeg.
Zijn vieze tandvlees, zijn shirtjes met V-hals, bah.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jamai won Idols alleen maar dankzij zijn zielige gedoe over dat hij nooit kon winnen en lelijk en onzeker was enzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mijn ondergoed is wit iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef RayMania het volgende:
Dus eigenlijk is SCH nog maagd.
Daarom gedogen we jou toch ook?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jamai won Idols alleen maar dankzij zijn zielige gedoe over dat hij nooit kon winnen en lelijk en onzeker was enzo.
Over de vloerquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:39 schreef Kopbal het volgende:
Bijna alle homo's op TV zijn irritant. Vreemd genoeg vind ik Gordon dan wel weer baas.
Mijzelf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]Mijn mopperkoning
Welke homo vind je wel leuk, behalve mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |