Je moet wel tegen het feit kunnen dat hij Joods-Orthodox is en veel van zijn teksten gebasseerd zijn op religie en vrede/oorlog.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien maar eens downloaden dan, ken alleen dat lied eigenlijk.
Ik had een deja vu ieg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat heb ik in totaal twee keer gepost ofzo.
Tilburgquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:57 schreef SCH het volgende:
In welke stad staat dat huis eigenlijk Breach?
Jep. Westermarkt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
In de buurt van station Tilburg West? Vriend van me woont daar...
Tilburg heeft nogal een hoog Tokkie-imago.quote:
In het pand waar wij nu wonen, hebben we ze nog steeds, al wonen mensen hier gemiddeld 30 jaar en heb ik het nog maar 1 x meegemaakt in de 15 jaar dat we hier wonen. Was wel legendarisch, de huisgenoten kregen onderling ruzie en er liepen er zelfs weg. Kandidaten zaten er wat sneu bijquote:
Dan pas je er toch goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Tilburg heeft nogal een hoog Tokkie-imago.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
In het pand waar wij nu wonen, hebben we ze nog steeds, al wonen mensen hier gemiddeld 30 jaar en heb ik het nog maar 1 x meegemaakt in de 15 jaar dat we hier wonen. Was wel legendarisch, de huisgenoten kregen onderling ruzie en er liepen er zelfs weg. Kandidaten zaten er wat sneu bij
Nah ja, ik ben meer West-Brabant georiënteerd. Ik wil ook heel graag een stekkie in de binnenstad van Breda. Dichterbij mn maatjes en qua werk trekt het me ook meer. En het scheelt toch gauw 20 minuten reistijd. Breda is echt een leuke stad (het centrum dan).quote:
Breda is wel iets meer op stand en cultureel en uitgaans-tecnhisch gesproken wat interessanter idd. Al is 013 dan wel weer tof. Maar dan ga je lekker in Breda naar de Bommel en Venice.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, ik ben meer West-Brabant georiënteerd. Ik wil ook heel graag een stekkie in de binnenstad van Breda. Dichterbij mn maatjes en qua werk trekt het me ook meer. En het scheelt toch gauw 20 minuten reistijd. Breda is echt een leuke stad (het centrum dan).
Zijn Bommel en Venice kroegen daar? Dependance, Miller en (wanneer het druk is) 3 Gezusters. Verder kom ik er nog niet zo heel vaak. Maar wat je zegt, heerlijke binnenstad en dichter bij mn maten. Maar goed, eerst werk fixen. Daarna verhuisplannen maken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Breda is wel iets meer op stand en cultureel en uitgaans-tecnhisch gesproken wat interessanter idd. Al is 013 dan wel weer tof. Maar dan ga je lekker in Breda naar de Bommel en Venice.
Bommel is een van de bekendste kroegen, dan heb je nog iets leuks dat Het Pakhuis, of de Hooischuur of zoiets heet. Venice is meer voor als het met de dames echt niks meer wordtquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Zijn Bommel en Venice kroegen daar? Dependance, Miller en (wanneer het druk is) 3 Gezusters. Verder kom ik er nog niet zo heel vaak. Maar wat je zegt, heerlijke binnenstad en dichter bij mn maten. Maar goed, eerst werk fixen. Daarna verhuisplannen maken.
Jij tovert een lach op mijn gezichtquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Bommel is een van de bekendste kroegen, dan heb je nog iets leuks dat Het Pakhuis, of de Hooischuur of zoiets heet. Venice is meer voor als het met de dames echt niks meer wordt
Maar het volk dat er loopt is stukken minder. Kashmir sjaaltjes, dikke matten etc.quote:
Ook niet altijd hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar het volk dat er loopt is stukken minder. Kashmir sjaaltjes, dikke matten etc.
Wel een heel mooie zaak.
De 2-3 keer dat ik er was wel dan. Ze schenken wel Hertog Jan. En nogmaals het is echt een bloedmooie zaak.quote:
Iel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar het volk dat er loopt is stukken minder. Kashmir sjaaltjes, dikke matten etc.
Wel een heel mooie zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |