abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69917768
In welke stad staat dat huis eigenlijk Breach?
pi_69917775
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Misschien maar eens downloaden dan, ken alleen dat lied eigenlijk .
Je moet wel tegen het feit kunnen dat hij Joods-Orthodox is en veel van zijn teksten gebasseerd zijn op religie en vrede/oorlog.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_69917778
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:57 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Helemaal niet, dat heb ik in totaal twee keer gepost ofzo.
Ik had een deja vu ieg.
pi_69917796
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:57 schreef SCH het volgende:
In welke stad staat dat huis eigenlijk Breach?
Tilburg
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_69917836
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef Breach het volgende:

[..]

Tilburg
In de buurt van station Tilburg West? Vriend van me woont daar...
pi_69917842
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef Breach het volgende:

[..]

Tilburg
Aha, vanwaar die smiley?
pi_69917883
pi_69917903
Ik vond hospiteeravonden altijd geweldig.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69917919
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef Rucebo het volgende:

[..]

In de buurt van station Tilburg West? Vriend van me woont daar...
Jep. Westermarkt.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Aha, vanwaar die smiley?
Tilburg heeft nogal een hoog Tokkie-imago.
pi_69917963
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:00 schreef Suijk het volgende:
Ik vond hospiteeravonden altijd geweldig.
In het pand waar wij nu wonen, hebben we ze nog steeds, al wonen mensen hier gemiddeld 30 jaar en heb ik het nog maar 1 x meegemaakt in de 15 jaar dat we hier wonen. Was wel legendarisch, de huisgenoten kregen onderling ruzie en er liepen er zelfs weg. Kandidaten zaten er wat sneu bij
pi_69917989
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Tilburg heeft nogal een hoog Tokkie-imago.
Dan pas je er toch goed
pi_69918018
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef SCH het volgende:

[..]

In het pand waar wij nu wonen, hebben we ze nog steeds, al wonen mensen hier gemiddeld 30 jaar en heb ik het nog maar 1 x meegemaakt in de 15 jaar dat we hier wonen. Was wel legendarisch, de huisgenoten kregen onderling ruzie en er liepen er zelfs weg. Kandidaten zaten er wat sneu bij

In m'n oude studentenhuis heb ik er maar 2 meegemaakt, maar ik had toendertijd ook een vriendinnetje in Leiden en daar was er bijna iedere maand wel zo'n avond. Echt bijzondere mensen komen er af en toe voorbij.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69918041
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan pas je er toch goed
Nah ja, ik ben meer West-Brabant georiënteerd. Ik wil ook heel graag een stekkie in de binnenstad van Breda. Dichterbij mn maatjes en qua werk trekt het me ook meer. En het scheelt toch gauw 20 minuten reistijd. Breda is echt een leuke stad (het centrum dan).
pi_69918303
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef Breach het volgende:

[..]

Nah ja, ik ben meer West-Brabant georiënteerd. Ik wil ook heel graag een stekkie in de binnenstad van Breda. Dichterbij mn maatjes en qua werk trekt het me ook meer. En het scheelt toch gauw 20 minuten reistijd. Breda is echt een leuke stad (het centrum dan).
Breda is wel iets meer op stand en cultureel en uitgaans-tecnhisch gesproken wat interessanter idd. Al is 013 dan wel weer tof. Maar dan ga je lekker in Breda naar de Bommel en Venice.
pi_69918379
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Breda is wel iets meer op stand en cultureel en uitgaans-tecnhisch gesproken wat interessanter idd. Al is 013 dan wel weer tof. Maar dan ga je lekker in Breda naar de Bommel en Venice.
Zijn Bommel en Venice kroegen daar? Dependance, Miller en (wanneer het druk is) 3 Gezusters. Verder kom ik er nog niet zo heel vaak. Maar wat je zegt, heerlijke binnenstad en dichter bij mn maten. Maar goed, eerst werk fixen. Daarna verhuisplannen maken.
pi_69918532
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef Breach het volgende:

[..]

Zijn Bommel en Venice kroegen daar? Dependance, Miller en (wanneer het druk is) 3 Gezusters. Verder kom ik er nog niet zo heel vaak. Maar wat je zegt, heerlijke binnenstad en dichter bij mn maten. Maar goed, eerst werk fixen. Daarna verhuisplannen maken.
Bommel is een van de bekendste kroegen, dan heb je nog iets leuks dat Het Pakhuis, of de Hooischuur of zoiets heet. Venice is meer voor als het met de dames echt niks meer wordt
pi_69918567
Even opgezocht, ik was warm: De Graanbeurs
pi_69918734
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Bommel is een van de bekendste kroegen, dan heb je nog iets leuks dat Het Pakhuis, of de Hooischuur of zoiets heet. Venice is meer voor als het met de dames echt niks meer wordt
Jij tovert een lach op mijn gezicht

Ik weet weer wat Venice is, hoe kon ik dat vergeten

Toen we 2 weken terug om 4 uur snachts van Dancetour en een avond stappen terugliepen, hadden we een maat daar naarbinnen gestuurd. Die gozer kwam lijkbleek terug, omdat er iemand in zn kont geknepen had
pi_69918749
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69918800
Ik vind Parc een toffe tent in Breda
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_69918837
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef dndiek het volgende:
Ik vind Parc een toffe tent in Breda
Maar het volk dat er loopt is stukken minder. Kashmir sjaaltjes, dikke matten etc.

Wel een heel mooie zaak.
pi_69918975
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar het volk dat er loopt is stukken minder. Kashmir sjaaltjes, dikke matten etc.

Wel een heel mooie zaak.
Ook niet altijd hoor (dat volk dan)
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:26:49 #248
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69918993
Joho. Ik ga nog ff wat van die growspelletjes testen voor het slapen gaan.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69919034
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:26 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ook niet altijd hoor (dat volk dan)
De 2-3 keer dat ik er was wel dan. Ze schenken wel Hertog Jan. En nogmaals het is echt een bloedmooie zaak.
pi_69919045
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Breach het volgende:

[..]

Wel een heel mooie zaak.
Iel.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')