Ja, tuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef journeyoflife het volgende:
tenslotte is het strafbaar als men ander mans nummer door geeft.
.
Binnenkort een inval bij de Telefoongids.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef journeyoflife het volgende:
tenslotte is het strafbaar als men ander mans nummer door geeft.
nu ik je probleem weet..! ja kan je helemaal niks aan doen!.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:04 schreef jagga het volgende:
Het spijt me TS
Ik krijg al 4 jaar behandeling voor deze dwangmatige neurose, maar de nieuwe medicijnen slaan nog niet helemaal aan
Dank jequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef journeyoflife het volgende:
[..]
nu ik je probleem weet..! ja kan je helemaal niks aan doen!.
Heul mooi zulke belletjes. Als ik twee weken terug in Maastricht op het station uit zou stappen zou ik zeker dood gaan, zo werd mij verteld door een dönerboer. Gelukkig was ik heel niet in Maastricht, zou ik daar niet heen en ken ik daar niemandquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef MervinMinky het volgende:
Wahha, ik werd een keer gebeld tijdens het poolen met een vriend door een pauper Mocro, riep ie in gebrekkig Nederlands dat ik mijn afspraken niet na ben gekomen en dat ik op hem moest wachten op Station NS![]()
Ik kende hem heul niet dus het is wel raar hoe ie aan mijn nummer is gekomen.
THE HARPOONS !!! MAN THEM!!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Cybey het volgende:
Keer per ongeluk via vodafone.nl een smsje gestuurd naar een verkeerd nummer. Kreeg ik smsje terug van een meid uit Brabant dat ik ws het verkeerde nummer had. Ik smsje teruggestuurd met bedankt voor het melden en kreeg er weer een van haar waar ik vandaan kwam en of ik een vriendin had
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef jagga het volgende:
[..]
THE HARPOONS !!! MAN THEM!!!!
DAT MOET WEL EEN WALRUS ZIJN, ALS ZE ZO DESPERATE IS!!!!!
HHAHA CYBEY TREKT BLUBBERBUIKEN AAN!!!1!11! EINZ@!!!!
sorry
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Cybey het volgende:
Keer per ongeluk via vodafone.nl een smsje gestuurd naar een verkeerd nummer. Kreeg ik smsje terug van een meid uit Brabant dat ik ws het verkeerde nummer had. Ik smsje teruggestuurd met bedankt voor het melden en kreeg er weer een van haar waar ik vandaan kwam en of ik een vriendin had
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef jagga het volgende:
THE HARPOONS !!! MAN THEM!!!!
DAT MOET WEL EEN WALRUS ZIJN, ALS ZE ZO DESPERATE IS!!!!!
HHAHA CYBEY TREKT BLUBBERBUIKEN AAN!!!1!11! EINZ@!!!!
sorry
Je hebt zeker direct teruggestuurd dat hij 30 cm lang was en dat je geen vriendin hadquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
![]()
Wist ook niet zo goed wat ik er mee moest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |