klinkt goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef Ripley het volgende:
Ik moet werken deze zomer, maar wel 2 weken in Turkije en een week in spanje
Hahaha gaat je goed af dan hequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef djayzz het volgende:
En dat voor iemand die minder zou fokken op het werk
Ik ga in mijn eentje naar hamburg, en ga daar bij een vriend logeren, dus dat is niet alleen. En italie weet ik nog niet of er iemand mee gaat, maar daar ga ik ook een vriend opzoeken...maar waarschijnlijk wel ergens anders overnachten, zo goed ken ik die gast niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef erikje14 het volgende:
inderdaad, in je 1tje op vakantie gaan lijkt me niets (dus dat doe ik ook niet)
Eeeej meneertjequote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha gaat je goed af dan he
carooltje vraagt zich af hoe het met haar soesjes zit eigenlijks![]()
Ik heb er vorig jaar over gedacht en ik zit er sinds gisteren weer aan te denken. Misschien dat ik dat ook wel een weekje ga doen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef erikje14 het volgende:
Ik ben een keer alleen naar italie geweest en naar australie, het was wel leuk eigenlijk. Maar ik leg ook makkelijk contact met vreemden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef erikje14 het volgende:
ja ook dat idd, heb wel een single vriendin maar paar uurtjes koffie drinken is meer dan genoeg.. moet daar echt geen week mee weg gaan.. dan weet ik zeker dat er maar een van ons terugkomtquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een keer alleen naar italie geweest en naar australie, het was wel leuk eigenlijk. Maar ik leg ook makkelijk contact met vreemden.
Verder heb ik zat single vrienden en vriendinnen, als ik wil kan er altijd wel iemand mee. Maar ik vind niet iedereen geschikt om dag en nacht op elkaars lip te zitten
Willen je vriendinnen niet zonder aanhang mee dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
klinkt goed![]()
mag ik vragen met wie jullie dan gaan? ik heb nogal moeite om iemand te vinden om mee te gaan, me vriendinnen hebben allemaal al een relatie en meegaan als 3e wiel heb ik geprobeerd maar was geen succes.. en in me uppie gaan lijkt me niks eigenlijs
Ik bedenk televisieprogramma's, maar in dit geval ga ik mee om een van onz eprogramma's te draaienquote:
nee die zijn allemaal van die romantische "droomreisjes" aan het plannen... ze zijn nie meer zulke feestbeesten als vroeger helaasquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Willen je vriendinnen niet zonder aanhang mee dan?
Je bent blond en je hebt een goed paar tieten. Dat doet wonderen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Ripley het volgende:
Maar ik leg ook makkelijk contact met vreemden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The remedy is the experience.
Suffe types. Bah!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee die zijn allemaal van die romantische "droomreisjes" aan het plannen... ze zijn nie meer zulke feestbeesten als vroeger helaas
Oh, wat irritant.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee die zijn allemaal van die romantische "droomreisjes" aan het plannen... ze zijn nie meer zulke feestbeesten als vroeger helaas
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Klonterpot het volgende:
Van de zomer twee weken varen, in het najaar de echte vakantie: 6 weken Australiëheerlijk varenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |