zozo even een kwaliteitinjectie dan hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:12 schreef Tokus het volgende:
wat is de kwaliteit van deze topicreeks achteruit gegaan de laatste tijd...
Is dat een hond?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Darkestrah het volgende:
Hehe wat is die Darkestrah toch een kutuse-OH MIJN GOD HAHAHAHA DAT HONDJE!![]()
![]()
Hehe dat is de hele grap.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Lachen man, ik zou zweren dat het een kalkoen is.
Met Rectal ben ik nog op vakantie, met stonehenge en PartySan ben ik heel hard aan het studeren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Syb-rund. het volgende:
oh trouwens, zijn er nog mensen die hier naar Rectal Zwembadfeest (11 juli),
Stonehenge (25 juli) ,
of PartySan Metal Open Air (6 augustus - 8 augustus)
gaan
Ja, ja en misschien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Syb-rund. het volgende:
oh trouwens, zijn er nog mensen die hier naar Rectal Zwembadfeest (11 juli),
Stonehenge (25 juli) ,
of PartySan Metal Open Air (6 augustus - 8 augustus)
gaan
Valt het op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zie je anders met grote regelmaat metalbands aanprijzen
interesse om iets te verkopen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Valt het op?Ik bedoel eigenlijk dat ik een klein aantal metalbands heel goed vind maar de meeste metalbands doen me weinig. Ik heb hier ook tientallen metal cd's liggen die ik vroeger heel goed vind maar nu vind ik het niks meer aan.
Ik heb effe naar mijn metal cd's gekeken en van de volgende bands heb ik cd's die ik eigenlijk wel kwijt wil:quote:
Het offtopic is zelfs niet meer muziek gerelateerd, laat staan metal, ja...quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:12 schreef Tokus het volgende:
wat is de kwaliteit van deze topicreeks achteruit gegaan de laatste tijd...
Death?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb effe naar mijn metal cd's gekeken en van de volgende bands heb ik cd's die ik eigenlijk wel kwijt wil:
Testament
Destruction
Death
Infernum
Lugubre
Dodheimgard
Armagedda
Funeral Mist
Entombed
Dismember
Bathory
Mutiilation
Als je geinteresseerd bent zet ik morgen mijn PM aan (straks ben ik namelijk weg).
doe dat...quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb effe naar mijn metal cd's gekeken en van de volgende bands heb ik cd's die ik eigenlijk wel kwijt wil:
Testament
Destruction
Death
Infernum
Lugubre
Dodheimgard
Armagedda
Funeral Mist
Entombed
Dismember
Bathory
Mutiilation
Als je geinteresseerd bent zet ik morgen mijn PM aan (straks ben ik namelijk weg).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |