Pff kom maar op, papzak.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Syb-rund. het volgende:
ik krijg naarmate ik meer festivals bezoek het ; ''hoe kleiner het festival, hoe baziger de sfeer''-idee zeg, potverdrie![]()
oh en 5 stokslagen voor darkestrah omdat hij niet van death metal houd
nouja, ik doelde op festivals met tenten jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef Trashcanman het volgende:
Heb je het nu over een festival in het bijzonder?
Massale feestjes vind ik overigens meestal ook minder gaaf dan de kleinere festivals.
kijk maar uit, ik ben breed, gespierd en \m/quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kijk maar uit, ik ben inbreed, gespierd en \m/
je moet het niet hebben over hoe je er in je dromen uitziet, maar hoe je er in werkelijkheid uitziet...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Syb-rund. het volgende:
kijk maar uit, ik ben breed, gespierd en \m/
Maar hij heeft wel gelijk wat die stokslagen betreft!quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:23 schreef bas-beest het volgende:
je moet het niet hebben over hoe je er in je dromen uitziet, maar hoe je er in werkelijkheid uitziet...
Allow me...quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk wat die stokslagen betreft!![]()
wat erg voor jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Darkestrah het volgende:
kijk maar uit, ik ben inbreed, gespierd en \m/
Klinkt wel goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef trebremmit het volgende:
Ambient/Black metal uit Zwiterland, Projekt van Zhaaral van Darkspace. Klinkt goed!
http://www.myspace.com/sunoftheblind
[ afbeelding ]
nog 3 dagen en dan 3 weken zuid Spanje.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef trebremmit het volgende:
Ambient/Black metal uit Zwiterland, Projekt van Zhaaral van Darkspace. Klinkt goed!
http://www.myspace.com/sunoftheblind
[ afbeelding ]
Is dat zo? Ik zie je anders met grote regelmaat metalbands aanprijzenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef Gewas het volgende:
Zo zeg, die nieuwe Destroyer 666 cd is behoorlijk hard. Ik ga hem meteen halen volgende week. Ik vind weinig metal bands leuk maar deze band vind ik echt geweldig!
Leuke kleurplaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef ThE_ED het volgende:
Slaan kan ook met een zweepje
[ afbeelding ]
Het krijgt dan toch een bijsmaakje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef ThE_ED het volgende:
Slaan kan ook met een zweepje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |