Goed lijstje! Ik kon er helaas op t laatste moment toch niet bij zijn, maar hoor van iedereen dat t erg vet was...quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:02 schreef theclansman het volgende:
net terug van soulfly
was nie echt geweldig vol in haarlem maar prima showtje gezien.
met een geweldige setlist
blood fire war hate
prophecy
primitive
seek n strike
enemy ghost
fire
mars
refuse/resist
doom
warmageddon
for those about to rot
frontlines
unleashed
defeat u
babylon
roots
eye for an eye
kijk nu alweer uit naar graspop
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
*Meldt zich, brengt wat psychedelic metal mee*
Of je geeft geen zak om death metal?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef GimmeGore het volgende:
en als er iemand echt behoefte had aan een uitleg van de topic titel.... Dan zit je misschien in het verkeerde topic
Ik vind Death toch wel redelijk belangrijk als het gaat om de geschiedenis binnen het genre.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Of je geeft geen zak om death metal?
Ik heb niet de behoefte om te luisteren naar genres die ik niet leuk vind.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vind Death toch wel redelijk belangrijk als het gaat om de geschiedenis binnen het genre.
Dat vind ik verder ook prima, maar een beetje kennis mag toch welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om te luisteren naar genres die ik niet leuk vind.
Oh ja hoor: Venom. Genoeg geschiedenis voor mij.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat vind ik verder ook prima, maar een beetje kennis mag toch wel
Vorig jaar graspopquote:
Haha, was je er ook bij? Geweldige show, alleen veel te kort voor zo'n geniale band...quote:
Heb ze toen 2 jaar geleden nog in Zwolle zien optreden, gave live band idd.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Haha, was je er ook bij? Geweldige show, alleen veel te kort voor zo'n geniale band...
Ik stond gelukkig wel helemaal vooraan links
Goed, heb sinds vandaag vakantie. 11 weekjes. Dat is, zoals je zelf misschien al dacht, fucking lang.quote:
Ze hebben schijnbaar in de Dynamo een show van 2.5 uur gegeven voor iets van 20 manquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb ze toen 2 jaar geleden nog in Zwolle zien optreden, gave live band idd.
Ik ben op dit moment een boekverslag aan het schrijven. Zeer vervelend werkje, een boekverslag schrijven van De Avonden, met de gegeven punten van school. Die gaan 'r altijd maar van uit dat je chicklits leest.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Goed, heb sinds vandaag vakantie. 11 weekjes. Dat is, zoals je zelf misschien al dacht, fucking lang.
En vandaag eindelijk vervanging kunnen vinden voor mn allstars, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.
Hoe ziet het leventje er voor jou uit? Net zo zonnig als hier?
Ja alleen geen flauw idee waar ik stondquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Haha, was je er ook bij? Geweldige show, alleen veel te kort voor zo'n geniale band...
Ik stond gelukkig wel helemaal vooraan links
Idd . Leren terwijl Fok! down wasquote:Op zondag 14 juni 2009 23:13 schreef Darkestrah het volgende:
Wat was het toch een saaie dag vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |