ah zo bedoelde je het; ik herrinerde me al een andere lijstquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Af en toe. Mijn muzieksmaak is een beetje verbonden met het seizoen. In de zomer heb ik geen zin om naar die donkere muziek te luisteren, dan luister ik folk, electro, drum&bass, klassiek, dat soort dingen. En ik zit de laatste tijd ook een beetje in de sludge-sferen.
Ter illustratie:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:48 schreef GimmeGore het volgende:
Fuck!
ik heb dus net gehoord dat ik geen vervoer naar Obscene Extreme heb
Wát deed je?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah zo bedoelde je het; ik herrinerde me al een andere lijst![]()
Ja + dat ze spugen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb net met twee punkers gevoetbalt. Wat een josti's.Ik heb niet zoveel ervaring met punkers, maar zijn ze allemaal zo*?
*hyperactief, lomp, en uiterst lomp. en lomp.
Had daarstraks The Wind geluistert op Youtube, klonk best goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:42 schreef Darkestrah het volgende:
Voor de Agalloch-liefhebbers (ook Opeth schijnt een vergelijkbare band te zijn):
[ afbeelding ]
The Morningside - The Wind, The Trees, And The Shadows of the Past.
Ik weet niet sinds wanneer dat Deathcore bestaat, maar ik ga er van uit al eventjes. Het is eigenlijk gewoon de niet-vergayde-versie van Metalcore. Zonder clean gemekker. Het is gewoon death metal, alleen dan NET iets anders.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:16 schreef ApZwanenberg het volgende:
[..]
1. Deathcore
2. must listen
Kies er één.
Brutal death / Slaming Brutal kent weinig bands? Ik heb z'n 8000 numers met brutal.. :p pm me maar voor een lijst als je wilt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat deathcore?
het eerste punt ben ik het mee eens; Deathcore is gewoon een verwaterde versie van brutal death (wat overigens ook weinig behoorlijke bands kent) het is leuk voor even, maar je kan beter gaan doorrollen naar het ''echte werk''.
punt 2 ben ik het heul niet mee eens; dat overstijgen valt erg mee; de ''jazzstukjes en clean vocals zijn wel aardig'' maar de rest is om te vergeten.
Ik vind deathcore toch nog een hoog "gay"gehalte hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef magge het volgende:
[..]
Ik weet niet sinds wanneer dat Deathcore bestaat, maar ik ga er van uit al eventjes. Het is eigenlijk gewoon de niet-vergayde-versie van Metalcore. Zonder clean gemekker. Het is gewoon death metal, alleen dan NET iets anders.![]()
Ik houd dr van!!
Misschien is Desaster wat voor je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:58 schreef Gewas het volgende:
Die cd van Razor of Occam vind ik echt geweldig. Wat een beukmuziek.
Weet iemand trouwens nog meer leuke black/thrash metal in het straatje van Destroyer 666?
Niet echt bekend met het genre maar mij schieten deze bands te binnen,die je waarschijnlijk toch wel kentquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:58 schreef Gewas het volgende:
Die cd van Razor of Occam vind ik echt geweldig. Wat een beukmuziek.
Weet iemand trouwens nog meer leuke black/thrash metal in het straatje van Destroyer 666?
Thanks. Straks effe checken op Youtube. Sodom en Celtic Frost heb ik al cd's van. Die zanger van Celtic Frost vind ik altijd grappig: HEUY!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:40 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Niet echt bekend met het genre maar mij schieten deze bands te binnen,die je waarschijnlijk toch wel kent![]()
Sodom
Toxic Holocaust
Celtic Frost
Nifelheim (!aanrader)
Melechesh
Edit: @lifeblind
Je spelt het goed zo![]()
Klinkt tofquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:31 schreef Gewas het volgende:
Nu we toch tips aan het geven zijn:
Liedje van de cd die ik van de week gekocht heb. Beetje thrash metal gecombineerd met black metal achtige vocals. Mijn beste ontdekking dit jaar. Jammer dat deze band amper bekend is.
Ja ik weet dat ik de bandnaam goed heb geschreven, maar eigenlijk is 't engelse woord Disaster, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:40 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Edit: @lifeblind
Je spelt het goed zo![]()
Het maffe is dat ze al zo'n tien jaar bestaan en dat dit pas hun eerste volledige album is, en gelijk een hele goeie ook. Opgenomen in een of andere bekende studio in Zweden.quote:
Ja joh? Hoezo dan? Ik kan het begrijpen als je dat vind van metalcore. Maar van deathcore, ik ben toch bang dat je de verkeerde muziek luisterd..quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik vind deathcore toch nog een hoog "gay"gehalte hebben.
Er is zoveel mis aan deze post.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:47 schreef magge het volgende:
[..]
Ja joh? Hoezo dan? Ik kan het begrijpen als je dat vind van metalcore. Maar van deathcore, ik ben toch bang dat je de verkeerde muziek luisterd..
En dat is..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |