Het probleem is dat ik heel graag mee wil doen aan dit toernooi haha.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef Kopbal het volgende:
Gewoon niet voetballen, voetballen met een gekneusde grote teen is sowieso bijna niet te doen.
Zou ik vooral doen, dan merk je er helemaal niks van als je teen om zeep helpt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:31 schreef Ochrist het volgende:
Het is inderdaad zo dat de voetbalschoen redelijk strak zit.
Oké, ik ga het gewoon proberen, een iets andere vraagstelling:
Wat kan ik het beste doen om mijn voet zo goed mogelijk voor te bereidden op wat komen gaat?
- Voet veel omhoog houden?
- Goede rust geven in de aanloop naar zaterdag
- Veel ijs erop
- Enige zalfjes/sprays die hierbij kunnen helpen? Wellicht sprays die de plek heeel koud maken wat enigszins verdoofd
- De voet goed intapen
Dit zijn dingen die bij mij in me opkomen, iemand andere ideeën?
Oefenen in warm water? Wat moet ik mij hierbij voorstellen? vanavond het bad vol laten lopen en me teen veel bewegen etc?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef Rewimo het volgende:
Oefenen in warm water.
En je teen goed intapen als je toch gaat spelen, bij voorkeur aan de teen ernaast als "spalk". Misschien kun je even bij een fysiotherapeut langsgaan voor tips over de goede manier van intapen. Je hebt daar geen verwijzing voor nodig, je kunt zo een afspraak maken.
Oké, dat ga ik dan sowieso vanavond even doen! Tevens is het zeg maar niet direct me teen die gekneusd is, maar meer de bal van me voet, waar me grote teen overloopt in me voet. me teen zelf kan ik buigen, maar het op en neer bewegen en van links naar rechts is hetgeen dat gevoelig is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Ja, of een bak warm water neerzetten en daar met je voet in gaan zitten en dan maar veel bewegen. Warm water maakt je spieren soepeler en daardoor kun je makkelijker bewegen, waarschijnlijk ook met minder pijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |