Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Of mensen die op een helling na beneden opeens stoppen met trappen omdat ze opeens een 'oeeh, ik ga nu net zo hard als net alleen nu trap ik niet' gedachtegang hebben.
Wielrennersquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:39 schreef Isdatzo het volgende:
Wielrenners op de RIJBAAN die zich te goed voelen om aan de kant te gaan als je er met de auto achter zit.
Prima, maar ga dan wel fatsoenlijk fietsen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Fietsers zijn gezonder en beter voor het milieu.
En wat nou als een fietser rookt ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Leuk als je met de motor lekker in de bocht hangt en er zitten ineens van die debielen met geschoren benen in je bocht. Levensgevaarlijkquote:
Wat nou als een automobilist kernafval rondstrooit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat nou als een fietser rookt ?
Wat nou als jij gewoon je mond dicht houdt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat nou als een automobilist kernafval rondstrooit?
Wat nou als jij gewoon weggaat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat nou als jij gewoon je mond dicht houdt?
Klopt geen reet van. Er is nergens bewezen dat fietsers gezonder zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Ik vul mezelf nog even verder aan:quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:39 schreef Isdatzo het volgende:
Goed topic.
We vullen aan:
"Seniore" fietsers die midden op het fietspad fietsen en wanneer je met je kekke fietsbel belt OMKIJKEN en nog meer naar links gaan rijden terwijl je al bijna in hun achterwiel zit.
Mongols.
Moeders met kutkoters die over het fietspad slingeren en te beroerd zijn hun kroost te leren fatsoenlijk te fietsen.
Mongols.
Wielrenners op de RIJBAAN die zich te goed voelen om aan de kant te gaan als je er met de auto achter zit.
Mongols.
Fietsers die denkten te pas en te onpas voorrang te krijgen en nog verontwaardigd gaan doen als ze die eens níet krijgen.
Mongols.
Fietsers die niet opletten als ik tegen de richting in fiets.
Mongols.
Ik mis er vast nog een aantal.
Hoe is een dikzak op een fiets met frituur in het vooruitzicht precies slecht voor het milieu?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt geen reet van. Er is nergens bewezen dat fietsers gezonder zijn.
Ik zie vaker van die dikzakken op de fiets zitten, turend naar een weiland maar ws. uitkijkend naar de volgende frituur. Zijn die dan gezonder dan Troy Douglas in de auto richting het trainingscomplex ?
Dus pas je zin aan want er klopt geen moer van. Opperfaler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |