Opzich wel. Maar ik kan er ansich niet veel aan doen. Zo ben ik nou eenmaal. Ik zie veel vergelijkenis tussen Eric Cartman en mijzelf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:37 schreef intraxz het volgende:
TS,
Herken je jezelf hier een beetje in?
Groetjes
Wat doe je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:58 schreef Salvad0R het volgende:
Oh toen jij mijn (overigens publieke) fotos overal spamde en voorzag van minachtend commetaar was het niet lager dan laag? Terwijl jij dat toentertijd in alle anonimiteit deed?
Je bent een lelijke faalhartige triesteling.
dat is anders. ik vind mijzelf trouwens oprecht er beter uit zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:58 schreef Salvad0R het volgende:
Oh toen jij mijn (overigens publieke) fotos overal spamde en voorzag van minachtend commetaar was het niet lager dan laag? Terwijl jij dat toentertijd in alle anonimiteit deed?
Je bent een lelijke faalhartige triesteling.
Wat ik doe? Vanalles. Korte metten maken met lelijke falende kankerhaters is één van de bezigheden die mijn hart bekoort.quote:
Het is damsco die doet alsof hij Emimich is, het is niet Emimich zelf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat ik doe? Vanalles. Korte metten maken met lelijke falende kankerhaters is één van de bezigheden die mijn hart bekoort.
jesus dude!quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is damsco die doet alsof hij Emimich is, het is niet Emimich zelf.
als jij zo een discussie moet winnen van mij, dan faal je wel erg hardquote:Op woensdag 10 juni 2009 04:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij ja. In jouw hoofd ben jij een academische superieure halfgod.
In werkelijkheid ben je een lelijke inferieure nerd die mensen als mij moet haten om zichzelf een plaats te kunnen geven.
Als je hypocriete gedrag op het forum je niet kan overtuigen van je eigen faalhazerij, hier een foto, om de stelling te bekrachtigen:
[ afbeelding ]
Zijn dat geen beste matties dan. Ik heb die kaste shit genegeerd als harry potter.quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is damsco die doet alsof hij Emimich is, het is niet Emimich zelf.
ik ben even grote matties met emimich, als ik met jou ben sinds jij je pro-hamas gezicht liet zien. nul komma nul dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zijn dat geen beste matties dan. Ik heb die kaste shit genegeerd als harry potter.
Waarom personifieer jij je dan met het subject van de rage? Ik ging er vanuit dat je hem huilend aan de telefoon had, om hem te weerhouden van zelfmoordpogingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:09 schreef damsco het volgende:
[..]
ik ben even grote matties met emimich, als ik met jou ben sinds jij je pro-hamas gezicht liet zien. nul komma nul dus.
Het is meer een persiflage, je had hem bijna goed!quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom personifieer jij je dan met het subject van de rage? Ik ging er vanuit dat je hem huilend aan de telefoon had, om hem te weerhouden van zelfmoordpogingen.
Btw. Ik ben even pro-hamas als matties met emimich. nul komma nul dus.
Whatever. De ene hater is de andere niet. Emimich leest het vast wel, en zo niet, ben ik niet te beroerd het te herhalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 04:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Het is meer persiflage, je had hem bijna goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |