abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2000 @ 20:25:00 #1
568 Juul
Is gewoon lief
pi_241645
Hoef het natuurlijk eigenlijk niet te zeggen, maar hier verder graag
The Bitch is Back!
  woensdag 5 januari 2000 @ 21:13:00 #2
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_241646
Koss.

Graag kamer 016 voor opa en mij ik ga ervanuit dat opa daar in meestemt hij is weer eens ergens ondegedoken maar hoort het nog wel. Kunnen we zo vanuit het raam de tobbe in springen.

woensdag 5 januari 2000 @ 21:20:00 #3
959 opa
De man met de witte shawl
pi_241647
Lieve Ayla1,

Waar jij heen gaat, ga ik ook heen.

Je slaafje

Het wordt trouwens nog een heel gesjouw met onze springbox de boxspring.
Many happy landings !!

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  woensdag 5 januari 2000 @ 21:51:00 #4
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_241648
opa we waren van de andere kamer afgenomineerd dus moesten een andere zoeken.
btw je icq staat uit
  woensdag 5 januari 2000 @ 22:02:00 #5
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_241649
Okee..ik zit met GHaven (die met zijn billen op de stop van het bad zit) in het storevatt dus da's lekker warm.

Volgens mij kunnen er nog wel twee bij.

Kom maar op!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 5 januari 2000 @ 22:06:00 #6
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_241650
Oké, dan plons ik er ook even in. Ik moet toch ergens blijven zolang er geen nieuwe kamerindeling bekend is.

* Bor wil nu onderhand weten waar zij vannacht moet slapen .

Terug uit het enge bos
  woensdag 5 januari 2000 @ 22:07:00 #7
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_241651
Kom maar hoor Bor, hier is het lekker warm maar kijk niet gek op van gerimpelde ledematen over een paar uur...

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 5 januari 2000 @ 22:12:00 #8
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_241652
Ach, ik ben zo behaard dat valt toch niet op
Terug uit het enge bos
  woensdag 5 januari 2000 @ 22:16:00 #9
959 opa
pi_241653
quote:
op 01-05-2000 om 09:51 PM schreef ayla1 het volgende:
btw je icq staat uit

Lieverd. Hoe doe ik hem in godsnaam aan?

woensdag 5 januari 2000 @ 22:52:00 #10
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_241654
Ik heb geen huisvesting nodig, ik wil alleen maar de tuin. Een stukkie gras om rond te hoppen is all i need. Eventueel onder het afdakje voor het geval het regent. Kan iemand mij de tuin geven a.u.b.? Ik zit in grote nood en ben ook bang dat mijn alter-ego weer tevoorschijn komt. De gevolgen voor de kliniek zijn desastreus. Dus gaarne buiten, dan is het minder erg als mijn alter tevoorschijn komt. Vraag maar aan MissX.
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_241655
Sorry vrienden, aan nomineren doe ik niet, wordt me allemaal veel te ingewikkeld, dus die wijzigingen zijn niet verwerkt. Iedereen blijft maar waar die zit, hoewel als je een lege kamer ziet waar je graag heen wilt je altijd mag verhuizen natuurlijk... Tevens heb ik geen bezwaar tegen kamerruil, en verzoeken tot "hokken" worden meestal ook ingewilligd...

De nieuwe kamer-indeling:

HOOFDGEBOUW (kamers 001 t/m 010 en 101 t/m 110)
001 - Bonzai
002 - Ayla1 & opa
003 - just me
004 - Johan
005 - Re
006 - Planix
007 - SunChaser
008 - Jewel
009 - JungleMan
010 - misterDre
101 - CURIO
102 - dutchie
103 - blauwe m&m
104 - Ayla
105 - Rainbow
106 - wisegirl
107 - Fokke
108 - Hawkwind
109 - bolletje & Ludo
110 - Kierewiet

EXTRA VLEUGEL (kamers 011 t/m 020 en 111 t/m 120)
011 - Diesel
012 - Miekje
013 - Naf
014 - juffrouwJannie
015 - Jane
016 - mimi
017 - RemCow
018 - tina
019 - Liejannuh
020 - jooltje
111 - Kozzmic
112 - Barbie
113 - Malou
114 - Babs
115 - Merel
116 - Tazz
117 - TARAraboemdijee
118 - Fannetje
119 - Guus Muisarm
120 - Jesper

LINNENKAMER
Moor

PENTHOUSES
201 - Buzzer + familie
202 - Phileine & Voyeur
203 - Hunter (out of the closet!)
204 - Otaku-san
205 - Charisma
206 - MissX / DIGGER

TUIN
kippenhok: Beppie
naast kippenhok: Bor
tent 01: dEON, [eNeRGy]
tent 02: Kangaroo, PLAE@, Harry
størvatt: Ghaven, BadGirl

PERSONEELSGEBOUW
Dr Bogus, Juul, Schanulleke

SPECIAL REPORTER (buiten de poort)
HiZ

- klik hier voor plattegrond
- klik hier voor cartoon
(met dank aan Eli)

BwennieBren en Alkyone hebben de Rehab-kliniek verlaten...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 07 Januari 2000).]

woensdag 5 januari 2000 @ 22:59:00 #12
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_241656
He! Ik lig in de tent!

ik moet zeggen, stukken beter dan op de marmerren vloer.

Ik denk dat ik maar ff door de tuin ga rennen, doe alsof het sneewt, en dan de badkuip in...

... hijg hijg ...

... sprong ...

.. ~~~~~~~~~~PLONS~~~~~~~~~~ ..

Ahhhhhhhhhhhhhhh!

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
  woensdag 5 januari 2000 @ 23:49:00 #13
959 opa
pi_241657
Kijk eens even hier Kozzmic.

Ayla1 en ik dienen absoluut geen verzoek tot hokken in.

WIJ HOKKEN.

En dat Kleuvertje moet nog even antwoord geven.

Gelukkig ben je verstandig Kozzmic. Wij blijven in 002. Als we naar 016 hadden gemoeten.... Ja, dan had wel eens de Barry-behandeling over je heen kunnen krijgen.
Ja ja opa gaat fast forward.

grtz

donderdag 6 januari 2000 @ 00:42:00 #14
653 [eNeRGy]
pi_241658
Omdat ik de accomodatie zwaar vind tegenvallen heb ik als tuinbewoner een nieuwe tuin aangelegd !

Ik hoop dat er gebruik van wordt gemaakt !

Greetinx [eNeRGy]

[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 06 Januari 2000).]

donderdag 6 januari 2000 @ 01:08:00 #15
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_241659
quote:
op 01-05-2000 om 11:49 PM schreef opa het volgende:
En dat Kleuvertje moet nog even antwoord geven.

hmm, Opa is wel nieuwsgierig naar mij...

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 6 januari 2000 @ 01:20:00 #16
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_241660
Kozzmic: zoals je onder mijn nick kunt zien:
* JungleMan is een gedaanteverwisseling ondergaan.

dus M@rt.in becomes JungleMan, that's all

bvd!

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_241661
In deze speciale editie :

collectief ontslag directie rehab-kliniek ?
voyeur heeft geen verantwoordelijkeid?
nominaties gemanipuleerd ?
rehab-kliniek organisatorische chaos ?
is rehab-kliniek back to basic ?

Van onze speciale verslaggever ter plekke HiZ

collectief ontslag directie rehab-kliniek ?

Uit betrouwbare bron is vernomen dat gisteren de spectaculaire carriere van Dr HiZ tot een onverwacht en abrupt einde is gekomen. Van het ene ogenblik op het andere is Dr HiZ uit de Rehab-kliniek ontslagen. Aangezien ook Dr Bogus regelmatig absent was uit de kliniek is nu het voltallige patiëntenbestand geheel aan het eigen lot overgelaten. Het gerucht gaat verder dat directeur algemene zaken Juul haar taken in de kliniek ook wil neerleggen om zich weer te richten op haar corebusiness in de slotenmakerij.

voyeur heeft geen verantwoordelijkeid?

Bij de eerste grote reorganisatie van de Rehab-kliniek was de functie van directeur Huisvesting en Klachtenbehandeling aangeboden aan Voyeur, die door het schrijven van open brieven aan de directie duidelijk maakte dat hij deze functie niet ambiëerde. Voyeur wilde geen commentaar geven op de redenen voor deze weigering, maar uit betrouwbare bronnen vernemen wij dat hij zich teruggetrokken heeft in een penthouse samen met Phileine. Phileine is vooral bekend als administrator van het Fok!forum, maar is de afgelopen dagen dolend door de kliniek in een dwangbuis gesignaleerd. Een en ander betekent dat Voyeur niet verantwoordelijk is voor de chaos in de kliniek.

nominaties gemanipuleerd ?

De eerste nominatieronde in de kliniek is achter de rug, en het zag er naar uit dat ze tot een geheel nieuwe situatie zouden leiden. Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen dat Kozzmic de mutaties uit logistieke overwegingen heeft tegengehouden. Het zoveelste voorbeeld van de ongekende manipulaties rond Big Brother. Wij houden u op de hoogte.

rehab-kliniek organisatorische chaos ?

Uit bronnen in de rehab-kliniek hebben wij informatie verkregen dat de rehab-kliniek organisatorisch een chaos is. Niet alleen worden bewoners van de ene kamer naar de andere verhuist zonder dat zij daarvan op de hoogte worden gesteld, zij worden ook tamelijk willekeurig platgespoten door de medische staf die vooral bezig is om voor zichzelf een goedbetaalde sinecure te bemachtigen. Een bijzonder schrijnend voorbeeld van een slachtoffer van de chaos is Bor, die eerst van haar slaapplek werd beroofd doordat op de plek van het kippenhok onaangekondigd een bouwkeet werd gebouwd, en die vervolgens geen van haar klachten beantwoord zag. Gelukkig is er één lichtje aan het einde van de tunnel. Patiënt Kozzmic lijkt zich opgeworpen te hebben tot de logistieke vader van de kliniek en hij brengt veel rust voor de overige patiënten met zijn regelmatige lijsten en plattegronden.

De basis-idee achter Big Brother was back to basic. In de paar dagen dat de rehab-kliniek nu bestaat is daar weinig meer van te merken. Niet alleen zijn er penthouses, villa's en een riant administratief gebouw gebouwd, tevens is er een størvatt, een tennisbaan en een volledig geëquipeerd voetbalveld in de tuin opgetrokken. In de kliniek is zowel een volledige radio als tv studio 24 uur per dag in actie.

donderdag 6 januari 2000 @ 01:36:00 #18
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_241662
quote:
op 01-06-2000 om 01:26 AM schreef HiZ het volgende:
In deze speciale editie :

*knip*
*knip*

* Tazz hoopt van niet, ziet net lekker relaxed achter mijn breedbeeld naar Canal+ te kijken.

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 6 januari 2000 @ 01:48:00 #19
798 voyeur
bemoeit zich
pi_241663
* voyeur heeft zijn best gedaan.

Helaas dit zooitje ongeregeld is hem teveel geworden. Wij hebben ons teruggetrokken in het penthouse in afwachting van betere tijden op Fok. Min daar de Ad min. We testen samen heel voorzichtig nieuwe postings uit, maar zitten nog in het stadium van de twee letterige woorden. Actief in het testtopic, maar tijdelijk buiten gebruik in de Rehab.
Tot later.
Here we are now, entertain us.
  donderdag 6 januari 2000 @ 02:12:00 #20
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_241664
Tazz: is er nog wat leuks op C+??

Leef-clips ok, maar 24 uur?

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  donderdag 6 januari 2000 @ 02:21:00 #21
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_241665
Wat doe ik in een tent???? Heeft iemand ooit een Kangaroo in een tent gezien?? Nou ja, als ie maar ruimgenoeg is. En dat voetbalveld dat net is aangelegd is een prima plek om even flink in te springen. Lekker flink aanstampen. Dat Storvatt is ook erg lekker. Trouwens ik heb gehoord dat Hiz per ongeluk behandeld is door Dr.Aloysius G. Animal. Is dat waar? En hoe komt deze dokter in enen weer uit de hemel vallen? Heeft hij de kliniek overgenomen na het afscheid van drBogus? Of keert deze dokter (hopelijk, want hij geeft ons veel vrijheid) weer terug?
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
  donderdag 6 januari 2000 @ 03:31:00 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_241666
quote:
op 01-06-2000 om 12:42 AM schreef [eNeRGy] het volgende:
Omdat ik de accomodatie zwaar vind tegenvallen heb ik als tuinbewoner een nieuwe tuin aangelegd !

Ik hoop dat er gebruik van wordt gemaakt !

Greetinx [eNeRGy]

Ja, en wie mag dat allemaal weer onderhouden? Je wordt bedankt!!! Nee, echt. Hmpf, GRMNL, Ik wil opslag!!!

Life is what you make it.
  donderdag 6 januari 2000 @ 03:36:00 #23
374 beelzebub
master of disaster
pi_241667
is er nog plek onder 1 van de doelen?
pi_241668
Kangaroo,

Uit betrouwbare bron kan ik je melden dat het een cabrio De Waard tent is, dus je kunt net zo hoog springen als je wilt zonder je hoofdje te stoten.

Het gerucht dat ik behandeld ben door de Dr Animal is, helaas, waar. De behandeling was onnodig wreed en medisch onverantwoordelijk, maar gelukkig heb ik de operatie overleefd. Na een korte tijd te hebben gedacht dat ik Napoleon Bonaparte was, kwam ik weer bij zinnen en heb mezelf ontslagen uit de kliniek. Daarna ben ik een nieuwe carrière als verslaggever begonnen.
Over het eigenaarschap van de kliniek zal waarschijnlijk binnen afzienbare tijd een bodemprocedure gestart worden tussen dr Bogus en mij. Dr Bogus is verder volledig bevoegd gebleven tot het verlenen van medische hulp in de kliniek en tot het geven van adviezen aan de nieuwe directie.

Verder gaat alles goed met mij nu ik alleen nog maar van buitenaf tegen de kliniek aankijk.

HiZ

quote:
op 01-06-2000 om 02:21 AM schreef Kangaroo het volgende:
Wat doe ik in een tent???? Heeft iemand ooit een Kangaroo in een tent gezien?? Nou ja, als ie maar ruimgenoeg is. En dat voetbalveld dat net is aangelegd is een prima plek om even flink in te springen. Lekker flink aanstampen. Dat Storvatt is ook erg lekker. Trouwens ik heb gehoord dat Hiz per ongeluk behandeld is door Dr.Aloysius G. Animal. Is dat waar? En hoe komt deze dokter in enen weer uit de hemel vallen? Heeft hij de kliniek overgenomen na het afscheid van drBogus? Of keert deze dokter (hopelijk, want hij geeft ons veel vrijheid) weer terug?

donderdag 6 januari 2000 @ 07:52:00 #25
653 [eNeRGy]
pi_241669
quote:
op 01-06-2000 om 03:31 AM schreef Schanulleke het volgende:
Ja, en wie mag dat allemaal weer onderhouden? Je wordt bedankt!!! Nee, echt. Hmpf, GRMNL, Ik wil opslag!!!

He dit is de Rahab, dus de bewoners moeten met een schaar de kantjes bijknippen, remember ?

Greetinx [eNeRGy]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')