SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:22 schreef o.us het volgende:
OMFG, DIT GA IK AAN IEDEREEN DOORVERTELLEN![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIT ga ik wel aan iedereen vertellen![]()
![]()
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
dat dus...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:24 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als hij met jouw moeder neukt is het toch geen incest? Of is het je broer?
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:
Waarschijnlijk was het een leraar Nederlands, die je eruit schopte vanwege je beroerde taalbeheersing.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:20 schreef Joey_Kindt het volgende:
Dus vandaag kwam ik is met een grap:
Ik:Jij en je hele familie springen van een berg af om te zien wie er als eerst beneden is, Wie wint er?
Ik:De Maatschappij![]()
![]()
Dit vond de leraar blijkbaar racistisch en was ik er uitgestuurd en die incest grappen van hem mogen wel![]()
quote:
quote:
Ik vindt het grappigquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:20 schreef Joey_Kindt het volgende:
Er zit een turk in mijn klas die altijd van die incest "grappen" verteld zoals:
Turk:Wat zei je moeder toen ik haar neukte?
of van die reacties die nergens op slaan
Turk:Dat zij zus ook toen ik haar anaal nam
Dus vandaag kwam ik is met een grap:
Ik:Jij en je hele familie springen van een berg af om te zien wie er als eerst beneden is, Wie wint er?
Ik:De Maatschappij![]()
![]()
Dit vond de leraar blijkbaar racistisch en was ik er uitgestuurd en die incest grappen van hem mogen wel![]()
Verwachte reacties:
He jij bent toch die dikzak van Xizo media?
TS is een geweldige grappenmaker
Als je dat niet weet, dan zoek je het op. Je hebt het hele internet tot je beschikking.quote:
Is geen incestquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:20 schreef Joey_Kindt het volgende:
Er zit een turk in mijn klas die altijd van die incest "grappen" verteld zoals:
Turk:Wat zei je moeder toen ik haar neukte?
Hele familie turken dood dus dat is dan weer goed voor de maatschappij.quote:
Dat iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:24 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als hij met jouw moeder neukt is het toch geen incest? Of is het je broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |