Dus?quote:
Nee benodigheden voor een ander projectquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef mudkipzz het volgende:
Ze geeft gelijk 1en voor proefwerken of dergelijke aan mensen die bepaalde spullen niet bij zich hadden.
Proefwerk Nederlands
Benodigdheden: Pen![]()
Dus? Het gaat erom dat ze snel aangebrand is de laatste tijd niet over mijn taal en spelfouten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef Galenus het volgende:
Mekkeren over je lerares Nederlands terwijl je zulke taal- en stijlfouten op je toetsenbord inklopt. Treurig.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:41 schreef Tunafish het volgende:
Ik zou ook aangebrand raken als ik je Nederlands zo zie. En iets zegt me dat je niet de enige bent in je klas...
Ze werd boos omdat veel mensen veel spullen niet bij zich hadden (de andere mensen die wel de spullen bij zich hadden worden ook slachtoffers van de mensen die ze niet bij zich hebben) en ik had wel mijn spullen mee. Ook wil ze dat als zij even op de gang is met iemand praten (gebeurt nogal vaak) dat wij stil zijn en natuurlijk gaan de meeste het weer verkloten voor de anderen door te schreeuwen enzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:41 schreef Tunafish het volgende:
Ik zou ook aangebrand raken als ik je Nederlands zo zie. En iets zegt me dat je niet de enige bent in je klas...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |