Ughh liever niet...quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef Grimmjoww het volgende:
Ze word erg snel boos
quote:Ze geeft gelijk 1en voor proefwerken
Dan ga je toch naar je mentor of leerjaarcoördinatorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef Grimmjoww het volgende:
P.S. Er valt niet met haar te discussieren of dergelijke ze is heel onredelijk
quote:
OF MOET JE ZO MOUWRIES DE HONDT TYPEN SNAP JE VAN MAURIESquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:31 schreef Samsonneke het volgende:
Zal wel door je spelling komen.
Groetjes van samson de hondt
(WAHHAHAHAH IK SPRAK JOEU AANA OP JE SPELLGING MAAR IK MAAK ZELF OOK EEN SPELFOUT (HONDT HAWHWAAHWAWH HHE ONTEZETTEND HYPPORCRIET![]()
![]()
![]()
:_o
WA#@$
![]()
W@WAHWAHWAHWA
![]()
)
Kan niet klasgenoten hebben het heel vaak geprobeerd ze kiezen altijd de kant van de docenten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar je mentor of leerjaarcoördinator
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:31 schreef Samsonneke het volgende:
Zal wel door je spelling komen.
Groetjes van samson de hondt
(WAHHAHAHAH IK SPRAK JOEU AANA OP JE SPELLGING MAAR IK MAAK ZELF OOK EEN SPELFOUT (HONDT HAWHWAAHWAWH HHE ONTEZETTEND HYPPORCRIET![]()
![]()
![]()
:_o
WA#@$
![]()
W@WAHWAHWAHWA
![]()
)
Dan heb jij wel een heel erg hard falende middelbare school uitgekozenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Kan niet klasgenoten hebben het heel vaak geprobeerd ze kiezen altijd de kant van de docenten.
Idd superfail school ik ga er niet vanaf in elkgeval.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een heel erg hard falende middelbare school uitgekozen![]()
Het enige dat rest is van school af gaan of een boze horde ouders optrommelen [ afbeelding ]
Hoeveel jaar moet je nog?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:47 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Idd superfail school ik ga er niet vanaf in elkgeval.
Nog 1 volgend jaar dusquote:
Zit je in de brugklas en ben je nog een ijverige leerling?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Kan niet klasgenoten hebben het heel vaak geprobeerd ze kiezen altijd de kant van de docenten.
Omdat je dan eventuele herkansing enzo kwijtraakt, jwzquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:49 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zit je in de brugklas en ben je nog een ijverige leerling?![]()
Zo ja; Dat gaat vanzelf over![]()
Zo nee, je bent ouder dan 12, waarom zou je nog lessen volgen die toch niet nodig zijn?
Ik ben ouder dan 12 maar ik ga niet spijbelen oidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:49 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zit je in de brugklas en ben je nog een ijverige leerling?![]()
Zo ja; Dat gaat vanzelf over![]()
Zo nee, je bent ouder dan 12, waarom zou je nog lessen volgen die toch niet nodig zijn?
Het is de middelbare school, elke gek haalt dat zonder inzet en naarmate de jaren vorderen meer te spijbelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan 12 maar ik ga niet spijbelen oid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |