Ik wil em zien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef -jos- het volgende:
Haha ik heb algebra 1 gevolgd met die Leidenaren. Sommige zien er idd echt vreemd uit en van sommigen weet je nog niet eens of het een man of vrouw is. Dan valt het in Delft nog reuze mee
P.S. ik wil onze groepfoto best in PM sturen als je dat interessant vind
Ben jij dit jaar eerstejaars TW-student?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef -jos- het volgende:
Haha ik heb algebra 1 gevolgd met die Leidenaren. Sommige zien er idd echt vreemd uit en van sommigen weet je nog niet eens of het een man of vrouw is. Dan valt het in Delft nog reuze mee
P.S. ik wil onze groepfoto best in PM sturen als je dat interessant vind
Ik ken het jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:30 schreef THS het volgende:
Delft barst van de Neeeerds. Vooral de overvloed aan exchange studenten (o.a. chinezen en pakistanen) dragen veel bij aan dat beeld. Die hebben nog nooit gehoord van haargel, enige gevoel voor mode, en deodorant is voor sommigen ook een raar fenomeen.
Die S. van Ewijk zou ik doen hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef Skywalker88 het volgende:
dit zijn de eerstejaars technische wiskunde aan de TU/d / U Leiden van 2008/2009.
http://www.math.leidenuniv.nl/nl/students/photos/
ik oordeel zelf liever niet, maar je kan zelf wel een oordeel vellen over het percentage nerdgehalteaangezien je dat zo belangrijk vond en benieuwd naar was
Zijn ook coole nerds hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:50 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
jij en pfaf behoren zelf tot de categorie N*rds en proberen ze helemaal te beschermen. Fijn dat jij een nerd bent, maar ik niet! Oftewel, we zullen geen vrienden worden waarschijnlijk.
Sowie zo is 90% van Nederland te dom om de materie uberhaupt te kunnen begrijpen ze kiezen allemaal het hazenpad (lees: alfa studie)quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:51 schreef Lookbehind het volgende:
Als je een studie zoekt waar je altijd volle collegezalen zult aantreffen, dan moet je niet aan Technische Wiskunde beginnen in Delft.
Geef gewoon, anders ga ik je afzeiken over die spelfout die je maaktequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Was meer voor TS bedoeldHij heeft een PM ontvangen
sturen met die fotoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Geef gewoon, anders ga ik je afzeiken over die spelfout die je maakte
Nee, ik ben falende tweedejaarsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:58 schreef freiss het volgende:
[..]
Ben jij dit jaar eerstejaars TW-student?
Dat is het eerstejaarsweekend van de studievereniging, en op die foto staan geen wiskunde studenten alleen informatica.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef teletubi13 het volgende:
na zeer intensief speurwerk:
[ afbeelding ]
geen dank.
Je bedoelt de fontys?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik denk eindhoven want die hebben ook een pabo op de campus
jepquote:
Kakkers op een TU?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:47 schreef Rosbief het volgende:
In Eindhoven wel goed, al heb je d'r ook flink wat kakkers tussen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |