Wat dacht je van gamma studies?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:25 schreef iBolt het volgende:
Sowie zo is 90% van Nederland te dom om de materie uberhaupt te kunnen begrijpen ze kiezen allemaal het hazenpad (lees: alfa studie)
Een polo en een matje... Ja ik dat het wel mee valt.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Driedubbele polo, bekakt, hockey, matje, papa's 'beemer'..
Ik heb daar meer dan een jaar op de TU/e rondgelopen schatjequote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Een polo en een matje... Ja ik dat het wel mee valt.
Een jaar, ben je gestopt met je opleiding dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb daar meer dan een jaar op de TU/e rondgelopen schatje.
Ja ik snap het, maar ik kom daar ook 2 a 3 keer per maand om te sporten, en dan zie ik inderdaad mensen in een polo rondlopen en dan denk ik niet meteen kakker.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb daar meer dan een jaar op de TU/e rondgelopen schatje.
Dát zeg ik dan ook niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:45 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja ik snap het, maar ik kom daar ook 2 a 3 keer per maand om te sporten, en dan zie ik inderdaad mensen in een polo rondlopen en dan denk ik niet meteen kakker.
Redelijk casualquote:Wat voor kledij draag jij?
Aha.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dát zeg ik dan ook niet.
[..]
Redelijk casual.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:42 schreef RacerDKB het volgende:
Als je Groningen al goed vindt, kan het niet tegenvallen lijkt me.
IDquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:42 schreef wormtrein het volgende:
Bij ID in Eindhoven zitten genoeg leuke meiden hoor, net als Bouwkunde trouwens. Dat zal in Delft bij IO/BK ook wel zo zijn, het ligt zegmaar wel een beetje aan de studie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |