Ja, maar het is wel drinkbaar & een keer wat andersquote:
Nee johquote:
Over tegenstrijdige-argumenten-binnen-één-post gesprokenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel drinkbaar & een keer wat anders
[..]
Nee joh
quote:has added you as a friend on Bebo.
IMPORTANT: Please click on the link below to confirm whether you know
gewoon een hyves/myspace/facebook dinges, had je niet ff kunnen googlen?quote:
haha,quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:10 schreef aardappel het volgende:
[..]
gewoon een hyves/myspace/facebook dinges, had je niet ff kunnen googlen?
een verkapte kijk-mij-vrienden-hebben post dus!![]()
Jup, van 21.00 - 23.00quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:27 schreef aardappel het volgende:
ik hoor net dat het gratis bier in de philip maar tot 23u is, moet tot 23u werken
bier in philip is dan ook echt te drinken .....quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:27 schreef aardappel het volgende:
ik hoor net dat het gratis bier in de philip maar tot 23u is, moet tot 23u werken
iemand nog 'n klein land kopen? das serieus véél geld zeg!!!quote:Twee Japanners opgepakt met 96 miljard
Twee Japanners zijn in Italië opgepakt toen ze de grens met Zwitserland wilden oversteken met Amerikaanse waardepapieren ter waarde van 134 miljard dollar (96 miljard euro).
De twee mannen werden gecontroleerd toen ze in de stad Chiasso de grens wilden oversteken. Ze zeiden tegen douaniers dat ze niets aan te geven hadden, maar die vonden na een controle de waardepapieren in een koffer met dubbele bodem. Dat meldt de Italiaanse krant Il Giornale.
Het staat nog niet vast of de waardepapieren echt zijn. Als dat zo is moeten de mannen 40 procent (38 miljard euro) exportbelasting betalen.
Biermoet ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef theKiD het volgende:
Gratis bier = ook een band![]()
Blijft een geniale naam eigenlijk!
Dat is wel een verbetering!quote:
De biermetersquote:
Dat ga ik vanavond om 19u ongeveer weer doen denk.. Ben al vanaf gisterenmorgen 10u wakker, en ben nu weer op me werk.. Kon verdomme ALWEER NIET slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |