IEK sexquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sex met een niet nader te noemen persoon
Zeker die tip van murm opgevolgdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Kluts het volgende:
Eten koken.
Krieltjes met broccoli en kipfilet en andere lekkere meuk.
Ik ken het gewoon pas een maand ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat at ik al toen ik een nog kleiner Klutsje was.
voor de 24ste keer... ik wil nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sex met een niet nader te noemen persoon
Ow, dat verwacht ik hier nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon dankje zeggen als je een complimentje krijgt
geen compliment cq slijmpoging maar ook geen sneer...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:49 schreef Ripley het volgende:
![]()
[..]
Ow, dat verwacht ik hier nietIk dacht dat het weer een sneer was of zo
heej kwaker... hoe bevalt nieuwe job tot nu toe?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:54 schreef kwaakvaak het volgende:
hahaha... die topic titel!...![]()
Maar ff serieus, murm... jij bent een stoer wief!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef ArTiC het volgende:
ik ga de oversteek naar het mooieBrabant
wagen
Vergeet je jachtgeweer niet!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef ArTiC het volgende:
wagen
Sterktequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef ArTiC het volgende:
wagen
huhquote:
verkeerd gelezenquote:
Klinkt niet zo positief *knuffel*quote:
gaat goed eigenlijk... Leuke dingetjes te doen, waar ik tot op heden nog wel voor vol aangezien wordt en vrijgelaten wordt. Wat een verademing vergeleken bij dat vorige strafkamp zeg!...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heej kwaker... hoe bevalt nieuwe job tot nu toe?
heej box bye box
Valt wel mee, ik heb er geen last vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef Ripley het volgende:
![]()
[..]
Loslopende brabo's! 's gevaarlijk man!
nee amsterdammers is fijn volk.. tssssquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef Ripley het volgende:![]()
[..]
Loslopende brabo's! 's gevaarlijk man!
Hoiquote:
Hoiquote:
Nee, dat eet ik regelmatig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeker die tip van murm opgevolgd
meer ijsjes bij marinilo eten 's avondsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gaat goed eigenlijk... Leuke dingetjes te doen, waar ik tot op heden nog wel voor vol aangezien wordt en vrijgelaten wordt. Wat een verademing vergeleken bij dat vorige strafkamp zeg!...
Oja... en ik heb besloten dat ik overdag niet meer op fok ga zijn.. Zo drastisch als Murmeli het doet met haar exit doe ik het nog niet, maar ik wil overdag gewoon op zelf discipline niet meer op fok rond hangen en dat moet lukken. Is mij vorig jaar ook een aantal maanden gelukt, en nu wil ik het voortzetten. Ook s'avonds minder fokken en andere dingen gaan doen is een streven, Niet omdat ik het hier niet tof meer vind ofzo, maar vooral omdat ik merk dat ik zoveel andere leuke dingen laat schieten voor mijzelf om hier heel de avond rond te hangen.. Mijn gemakszucht is te gemakkelijk ofzo...
Cool dat je nieuwe baan leuk is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gaat goed eigenlijk... Leuke dingetjes te doen, waar ik tot op heden nog wel voor vol aangezien wordt en vrijgelaten wordt. Wat een verademing vergeleken bij dat vorige strafkamp zeg!...
Oja... en ik heb besloten dat ik overdag niet meer op fok ga zijn.. Zo drastisch als Murmeli het doet met haar exit doe ik het nog niet, maar ik wil overdag gewoon op zelf discipline niet meer op fok rond hangen en dat moet lukken. Is mij vorig jaar ook een aantal maanden gelukt, en nu wil ik het voortzetten. Ook s'avonds minder fokken en andere dingen gaan doen is een streven, Niet omdat ik het hier niet tof meer vind ofzo, maar vooral omdat ik merk dat ik zoveel andere leuke dingen laat schieten voor mijzelf om hier heel de avond rond te hangen.. Mijn gemakszucht is te gemakkelijk ofzo...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef Ofresca het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn touchpad doet 't weer!![]()
![]()
Nadat ik er vanmorgen thee overheen had gegooid.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef Ofresca het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mutsje, computers lusten geen theequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef Ofresca het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat lusten computers dan wel?quote:
Gaat ie ook zo lekker van pakkenquote:
Wat voor chips?quote:
heheh... ik ben zeker niet tegen... je hebt mijn nummerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
meer ijsjes bij marinilo eten 's avonds
2 vrouwen al die hun computer te drinken gavenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |