nog meer Christina:
quote:
UPDATE! DOCHTER CHRISTINA CURRY SPREEKT! 'WAT MICKY HEEFT GEFLIKT IS ONVERGEEFELIJK'
(10-6-2009) Christina Curry, de dochter van Adam Curry (44) en Patricia Paay (60) praat vandaag voor het eerst over haar vader Adam Curry, die bijna een maand geleden haar moeder Patricia Paay inruilde voor Micky Hoogendijk (38)! De 19-jarige Christina heeft niet alleen weinig op met de vrouw die best eens haar stiefmoeder zou kunnen worden, maar ook haar vader heeft het in haar ogen gedaan! "I wonder when my dad decided to become such a JACKASS?". Of in gewooon Nederlands: "Ik vraag me af wanneer mijn vader besloot zo'n zak te worden?" En over Micky: "Wat Micky heeft geflikt is onvergeefelijk
De foto die Christina Curry op Twitter heeft staan bewijst niet alleen dat zij het is, maar ook dat zij veel op meoder Patricia lijkt...Chrisitna Curry is een goed kind van haar vader. Net als Adam gebruikt zij de neiuwe media om haar mening uit te dragen. Vraag is alleen of Adam Curry die mening van zjn dochter op internet wil lezen... De 19-jarige tweet openlijk over de nieuwe relatie van haar vader. En zij heeft weinig goeds te vertellen over Micky Hoogendijk, die op weg lijkt te zijn haar stiefmoeder te worden...
Uit Christina’s posts blijkt namelijk dat zij ook weinig sympathie op kan brengen voor vader Adam! .
Zo Twittert ze: ‘I wonder when my dad decided to become such a JACKASS // New issue of Dutch Grazia?’
Evenmin is ze te spreken over de uitlatingen die zijn nieuwe liefde in het door haar genoemde tijdschrift Grazia doet. Micky Hoogendijk vertelt hierin uitgebreid over hoe leuk ze het wel niet met Adam heeft.
Zo zegt Micky: “Ik zei gisteren nog tegen Adam dat ik niet aan Christina heb gedacht toen ik hem kuste. En daar voel ik me heel erg… tjsa. Wij kunnen best tegen een stootje, en Patricia is een volwassen vrouw, maar er is een achttienjarig meisje dat de dupe is. Als ik Christina was en de nieuwe vriendin van mijn vader werd op deze manier geïntroduceerd, zou ik ook denken: Wat een kuthoer, flikker op. Tuurlijk. Dat beeld klopt alleen niet, de feiten liggen anders.”
Christina is blijkbaar niet gevoelig voor Micky’s pleidooi. In een tweet schrijft ze: ‘There’s more where that came from kids.’
Korte tijd later gevolgd door: ‘There’s no publicity like shownieuws publicity.’
Sinds dat deze site de tweet van Christina woendsdagmorgen tot headline bestempelde ging zij vrolijk door met twiiteren over haar vader Adam en de pijn die zijzelf en moeder Patrica heeft over de breuk.
chrissiecurryJesus, headlines met een tweet?I better be carefull. Ik zal nog één ding zeggen, en dan zwijg ik compleet hier over (heeft toch geen zin)
ongeveer 2 uur ago from web
chrissiecurryWat er gebeurt is heeft me diep gekwetst. We zijn altijd zo’n gelukkig gezzinnitje geweestdus het kwam echt without warnin
chrissiecurrywarning (like a smack in the face). Mijn ouders waren een voorbeeld voor mij, en door hun geloofde ik in echte liefde –
chrissiecurrynu heb ik wel wat moeite om te geloven dat het noch bestaat. Zij waren allebijj mijn beste vrienden, en nu dat Adam weg is voelt het alsof
chrissiecurryer een stuk uit mijn hart is. Als ik nu mijn vader spreek, of in zijn ogen kijk, zie ik MIJN vader niet meer; ik zie iemand met glazig,
chrissiecurryverliefde ogen die niet meer hoort wat ik of mijn moeder zeggen. Ik hou ontzettend veel van mijn moeder, en kijk elke dag met bewondering
chrissiecurrytoe hoe sterk zij is - en met mij staat ze nog sterker. Met Micky wil ik nooit wat mee te maken hebben,
chrissiecurrywant wat zij heeft geflikt is onvergeefelijk. Maar mijn vader blijft mijn vader,en ik zal altijd van hem houden.
chrissiecurryTime heals everything, toch?
chrissiecurryand that, twitterwolrd/Nederland, is the last you'll hear of that.