quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:57 schreef Vivi het volgende:
Eddem heeft ook Highves!
Die reacties ook:
Hedy aka Bordeline (66) ( (:') )
9 jun, 15:56
Hey Jackass... Je eigen dochter noemt je zo op twitter dus ik mag je ook zo noemen he... Tering wat een KUTINTERVIEUW van je domme blonde snol zeg... Weet ze dat er alleen shit uit haar bek komt? Ze kan beter haar muil houden, ze maakt nog meer dingen kapot door domme dingen te zeggen. Schuldig? Dat kreng weet niet eens wat schuldig voelen is... Het enige wat ze ziet zijn dollars/euries tekens OP JOUW VOORKOP Dat je dit je eigen dochter kan aandoen. Bah bah bah. Het zegt genoeg als die domme blonde snol zegt: Ik heb niet aan Christina gedacht toen ik Adam zoende... Duuuuh ze dacht alleen met haar PUNANI. En ji met je *** Ja raadt maar es...
Bah ik kots gewoon van jullie. Heel Nederland walgt van jullie...
Voorkopquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:57 schreef Vivi het volgende:
Eddem heeft ook Highves!
Die reacties ook:
Hedy aka Bordeline (66) ()
Hey Jackass... Je eigen dochter noemt je zo op twitter dus ik mag je ook zo noemen he... Tering wat een KUTINTERVIEUW van je domme blonde snol zeg... Weet ze dat er alleen shit uit haar bek komt? Ze kan beter haar muil houden, ze maakt nog meer dingen kapot door domme dingen te zeggen. Schuldig? Dat kreng weet niet eens wat schuldig voelen is... Het enige wat ze ziet zijn dollars/euries tekens OP JOUW VOORKOP Dat je dit je eigen dochter kan aandoen. Bah bah bah. Het zegt genoeg als die domme blonde snol zegt: Ik heb niet aan Christina gedacht toen ik Adam zoende... Duuuuh ze dacht alleen met haar PUNANI. En ji met je *** Ja raadt maar es...
en als ze het handig doet slepen ze haar dochter ook nog die clip inquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:51 schreef Vivi het volgende:
Ptwish kan trouwens lekker bijschnabbelen, als ze "Who's that lady with my man" opnieuw outbrengt!
Ik stel me een nice video voor, opgenomen op Ibiza, waar the yogaposes voorbij vliegen, en Patries lonely op een rock staat te singen. Meanwhile zien we ook thuisopnames waar Christina behind the computer zit te twitteren, maar no answers van her dad krijgt.
... pikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef Duderella het volgende:
En wat zou er op in plaats van die sterretjes moeten staan?
Jij met je... lul?
technicolour bril?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef Duderella het volgende:
En wat zou er op in plaats van die sterretjes moeten staan?
Jij met je... lul?
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:57 schreef Vivi het volgende:
Eddem heeft ook Highves!
Die reacties ook:
Hedy aka Bordeline (66) ()
Om to kotsen, reallyquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef Vivi het volgende:
Eddem:
"Natuurlijk ben ik niet over één nacht ijs gegaan. Maar wat ik voor Micky voel, is pure liefde. Mijn bekentenis kwam als donderslag bij heldere hemel. Ik heb in de dagen erna nog wel thuis in Londen gewoond, maar het was onmogelijk om te blijven. Ik probeerde mijn gevoelens op een rijtje te zetten terwijl Patricia en Christina zo verdrietig en boos waren. Ik móest gewoon weg. Micky bood me daarop haar huis aan om een veilig heenkomen te hebben en in alle rust bij te komen. Ik voel me hier thuis. Nooit hoef ik iets te zoeken. Ik vind het volkomen logisch dat bijvoorbeeld het zout staat waar het staat. En als ik haar koelkast opentrek, zie ik alleen maar dingen staan die ik ook heel graag lust."
It was meant to zijn![]()
Nietus heus niet! als je allebei hetzefde lekker vind (qua inhoud van de koelkast)is het echte, ware, peilloos diepe liefde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef Duderella het volgende:
God, het is echt niveau kalverliefderomantiek op het schoolplein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |