eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef muay-toy het volgende:
Ik vind dit topic echt heul erg kut zeg sjesus
Lekker!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef Snack44 het volgende:
nu je dit gedaan hebt zou ik je aanraden om 9 uur als de MC donalds opengaat 2 hamburgers te eten met een grote friet en kleine cola.
pffff, echte mannen eten om 4 uur in de morgen gehaktstaven met mayo bij het tankstationquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef Snack44 het volgende:
nu je dit gedaan hebt zou ik je aanraden om 9 uur als de MC donalds opengaat 2 hamburgers te eten met een grote friet en kleine cola.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef Klonk het volgende:
Ik al pratende bij mijn schoonouders, zonder te kijken een blikje cola pakkende, al pratende openmaken en bij de eerste slokken er achterkomen dat het geen cola was maar bier![]()
zit je dan, als koos werkeloos aan het bier, ruim voor de lunch, pluspunt was wel dat het palm was
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
pffff, echte mannen eten om 4 uur in de morgen gehaktstaven met mayo bij het tankstation
Als jij altijd zo goed oplet wat je doet snap ik dat je werkeloos bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef Klonk het volgende:
Ik al pratende bij mijn schoonouders, zonder te kijken een blikje cola pakkende, al pratende openmaken en bij de eerste slokken er achterkomen dat het geen cola was maar bier![]()
zit je dan, als koos werkeloos aan het bier, ruim voor de lunch, pluspunt was wel dat het palm was
ja, bier staat daar normaal in flesjes, alleen cola staat er in blikjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Best knap als je zonder te kijken gewoon maar wat pakt wetende dat het cola zal zijn!
ik ben niet werkeloosquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als jij altijd zo goed oplet wat je doet snap ik dat je werkeloos bent.
Trek het je niet aan kerel, je kunt er niks aan doen. Het zit gewoon in de genen.
nee, paria, ik zuip cola en vreet appelkoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je bent de 'buddy' van je schoonouders?
quote:
Wellesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef Klonk het volgende:
zit je dan, als koos werkeloos aan het bier,
En ik de huissleutel in mijn fietsenslot deed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:40 schreef Pakspul het volgende:
ken de klacht, zo kwam ik er laatst achter dat ik me buurvrouw aan het neuken was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |