De eerste ille bitch is binnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:16 schreef Lienekien het volgende:
Fipo.
Alweer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie nu pas dat Mainport een ban heeft voor een week.
Mainport heeft niet zoveel keuze, toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef Frollo het volgende:
Ik kan dat nooit zo goed plaatsen, dat er mensen bestaan die niet per se door iedereen aardig gevonden hoeven te worden.
True. Maar die 2 uur slaap extra per dag zorgt er voor dat ik er jonger uitzie. Wel een stuk minder eager en happenin' natuurlijk.quote:Ikheb IR hooguit een aantal maanden terug in een pak uit de AH Museumplein zien schieten. Toen zag hij er... tsja... jong, eager en happenin' uit. Nu is hij natuurlijk ambtenaar.
Ik denk dat ie dat vooral zelf graag wil.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Quir het volgende:
Mij moet trouwens de aversie jegens Mainport nog 's uitgelegd worden.
Zou Vlens die verering ook waarderen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef ShadyLane het volgende:
Lars ja! Lars vind ik leuk.
quote:[22:05] <IR> het kan zijn dat zodiakk er ook was
[22:05] <IR> maar die heeft niet genoeg indruk op me gemaakt toen
[22:12] * dwerg has quit IRC (Quit: )
[22:15] * Vlens_de_Vos has joined #filosofie
[22:15] * ChanServ sets mode: +o Vlens_de_Vos
[22:15] <Kameel> [Vlens_de_Vos] Ha Vlens! Hoop in bange dagen.
[22:22] * Verdi|afk|afk luistert naar: Giuseppe Verdi - Tell Her (Raconta Lei)
[22:22] * Verdi|afk|afk is now known as Verdi
[22:22] <Verdi> gha Vlens!
[22:23] <Vlens_de_Vos> Ha die Verdi!.
Het is goed om vijanden te hebben. Het houdt je alert en maakt je sterker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef Frollo het volgende:
Ik kan dat nooit zo goed plaatsen, dat er mensen bestaan die niet per se door iedereen aardig gevonden hoeven te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |