Ik heb geen idee hoeveel de dollar nu waard is, maar zou dat het verschil niet op moeten heffen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:08 schreef broer het volgende:
Net niet helemaal, MeneerTim. Dat scheelt een slordige 23 miljoen euro.
O, bij dat eerste bedrag stond 'dollar'. Dat had ik dan weer niet gezien. (Dit is wel het ultieme bewijs dat ik me 's nachts eigenlijk niet op FOK! zou moeten begeven.)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:17 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel de dollar nu waard is, maar zou dat het verschil niet op moeten heffen?
Puike oplossing.quote:Hoe dan ook: Haïti zou dus Christiano Ronaldo kunnen kopen en alle kinderen vrij kunnen geven om naar de trainingen te kijken.
En ik natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Quir het volgende:
Ik ben zeker weer de enige die The Bends 't beste album vind.
Dat zijn natuurlijk twee fantastische albums. Niets om je voor te schamen. Ik zou het leuk vinden als iemand Pablo Honey tot het beste album zou uitroepen. Dat hoor je nou nooit. (Creepquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:23 schreef mane het volgende:
Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar Amnesiac.
[..]
Hoewel ik Roxy Music best leuk vind, is Radiohead toch wel van een iets andere orde (lees: hoger).quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Roxy Music is natuurlijk de overtreffende trap van Radiohead.
Deze band heeft in niet veel meer dan 3 jaar tijd zowaar 4 hoogst voortreffelijke platen op rij gemaakt:
1973 For your Pleasure
1973 Stranded
1974 Country Life
1975 Siren
Dat doet een bandje als Radiohead ze echt niet na, hoor.
Echt waar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef Gellius het volgende:
Ik beschik nog altijd over 450+ pagina's #filosofie-logs, IR. Be afraid. Be very afraid.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:15 schreef Gellius het volgende:
Mag ik even? Gamba's, olijfolie, knoflook, spaanse peper, ansjovis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |