Is snelheid een belangrijk criterium?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Roxy Music is natuurlijk de overtreffende trap van Radiohead.
Deze band heeft in niet veel meer dan 3 jaar tijd zowaar 4 hoogst voortreffelijke platen op rij gemaakt:
Of als je in gesprek met je 16-jarige neefje, die de muziek net ontdekt heeft, bij ieder aangedragen bandje zegt: "Oh, dit is net als [bandje uit eigen jeugd], maar dan minder goed. Je moet eens luisteren naar [bandje uit eigen jeugd].quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:40 schreef Frollo het volgende:
Je weet dat je oud wordt als je genoegen neemt met Greatest Hits-verzamelaars van artiesten waar je best weleens iets van in huis wilt hebben.
Dat lijkt me het enige leuke van een neefje. Maar ja, hij is 3, dus misschien moet ik nog even wachten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Of als je in gesprek met je 16-jarige neefje, die de muziek net ontdekt heeft, bij ieder aangedragen bandje zegt: "Oh, dit is net als [bandje uit eigen jeugd], maar dan minder goed. Je moet eens luisteren naar [bandje uit eigen jeugd].
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef mane het volgende:
Ik lees zojuist Gellius dat jij geschiedenis met het geven van een weerbericht hebt vergeleken..
Leuk idee voor een les.
Het is natuurlijk al begonnen bij Adam en Eva die hun kinderen vertelden hoe ongelooflijk cool het Paradijs wel niet was. Met name die ene boom. Zulke bomen maken ze tegenwoordig niet meer!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, toen ik op de middelbare school met onze hippe maatschappijleraar van maar tien, vijftien jaar ouder over bandjes sprak, reageerde hij precies zo. En ik ben ervan overtuigd dat een oudere student rond 1850 wel eens tegen een groentje zei: "Da's allemaal best aardig, die Lamartine van jou, maar je zou echt eens Chateaubriand moeten lezen, dat is véél beter en oorspronkelijker. Dat rockte tenminste."
Nu we toch in de schilderkunst zitten...quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:39 schreef Gellius het volgende:
Snelheid èn consistentie.
Ik had me voorgenomen de Best Of van Stereophonics aan te gaan schaffen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:40 schreef Frollo het volgende:
Je weet dat je oud wordt als je genoegen neemt met Greatest Hits-verzamelaars van artiesten waar je best weleens iets van in huis wilt hebben.
Ik wist niet dat die een zangeres hadden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen de Best Of van Stereophonics aan te gaan schaffen.
Een zangeres is een groot pluspunt, maar geen condicio sine qua non.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die een zangeres hadden.
"RENNEN!!!!!"quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:07 schreef MeneerTim het volgende:
Hebben jullie enig idee wat ik in een debat over de toedreding van Turkije terug moet zeggen tegen mensen die roepen dat alle Turken hierheen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |