Ik heb geen idee hoeveel de dollar nu waard is, maar zou dat het verschil niet op moeten heffen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:08 schreef broer het volgende:
Net niet helemaal, MeneerTim. Dat scheelt een slordige 23 miljoen euro.
O, bij dat eerste bedrag stond 'dollar'. Dat had ik dan weer niet gezien. (Dit is wel het ultieme bewijs dat ik me 's nachts eigenlijk niet op FOK! zou moeten begeven.)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:17 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel de dollar nu waard is, maar zou dat het verschil niet op moeten heffen?
Puike oplossing.quote:Hoe dan ook: Haïti zou dus Christiano Ronaldo kunnen kopen en alle kinderen vrij kunnen geven om naar de trainingen te kijken.
En ik natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Quir het volgende:
Ik ben zeker weer de enige die The Bends 't beste album vind.
Dat zijn natuurlijk twee fantastische albums. Niets om je voor te schamen. Ik zou het leuk vinden als iemand Pablo Honey tot het beste album zou uitroepen. Dat hoor je nou nooit. (Creepquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:23 schreef mane het volgende:
Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar Amnesiac.
[..]
Hoewel ik Roxy Music best leuk vind, is Radiohead toch wel van een iets andere orde (lees: hoger).quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Roxy Music is natuurlijk de overtreffende trap van Radiohead.
Deze band heeft in niet veel meer dan 3 jaar tijd zowaar 4 hoogst voortreffelijke platen op rij gemaakt:
1973 For your Pleasure
1973 Stranded
1974 Country Life
1975 Siren
Dat doet een bandje als Radiohead ze echt niet na, hoor.
Echt waar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef Gellius het volgende:
Ik beschik nog altijd over 450+ pagina's #filosofie-logs, IR. Be afraid. Be very afraid.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:15 schreef Gellius het volgende:
Mag ik even? Gamba's, olijfolie, knoflook, spaanse peper, ansjovis..
Zit-i in z'n bijtfase? ik herinner me dat ik, toen mijn moeder een jaar of vier geleden een pup had, ik met armen vol blauwe putten en krassen op mijn werk verscheen. Bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk het. Nu ligt hij wel lekker te slapen, goddank.
Dat staat gelijk aan de Dode Zeerollen. Mag ik een kopietje?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:19 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb nog hele oude logs van #filosofie, van de tijd van Risk One en Hagelslag.
Nou, inderdaad! Hij vindt het vooral niet leuk om gecorrigeerd te worden, bijvoorbeeld als hij de kat belaagt of het behang van de muur aan het halen is. Dan kan hij erg agressief worden, zelfs. Volgens mij schrikt hij dan ook wel van zichzelf. Als je maar lang genoeg doorzet dan onderwerpt hij zich en wordt hij rustig, maar hij wordt steeds groter en wilder dus het wordt ook steeds lastiger om hem eronder te krijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zit-i in z'n bijtfase? ik herinner me dat ik, toen mijn moeder een jaar of vier geleden een pup had, ik met armen vol blauwe putten en krassen op mijn werk verscheen. Bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten.
Wat een leuk hondje!quote:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk moe:
[ afbeelding ]
Een Friese Stabij is wat minder grof. (Wij hebben er een gehad. Die zijn trouwens ook vrij zeldzaam in bruin-wit.)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef Tokay het volgende:
Wat is dat voor een merk, Gwaen? Wetterhoun? Friese Stabij?
Da's een Wetterhoun, Tokay. We zijn al aan de vierde toe. Heerlijke honden zijn 't. Tikje eigenaardig, maar erg leuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef Tokay het volgende:
Wat is dat voor een merk, Gwaen? Wetterhoun? Friese Stabij?
Toen ik nog regelmatige de dode uren doorbracht op #filosofie woonde ik nog bij mijn ouders. De computer die ik daar gebruikte staat daar nog en bevat de oude logs. Volgende ik keer als ik mijn ouders bezoek zal ik ze eens opzoeken en meenemen. Het hoeft niet vermeld te worden dat ze inderdaad van dezelfde statuur zijn als de dode zeerollen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan de Dode Zeerollen. Mag ik een kopietje?
En heeft geen krullen in de vacht, toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
Een Friese Stabij is wat minder grof. (Wij hebben er een gehad. Die zijn trouwens ook vrij zeldzaam in bruin-wit.)
Karakteristieke koppen, hebben ze. Mijn zusje heeft een zwart-witte Wetterhoun (geen Friese Stabij dus, zoals ik altijd heb gedacht), een beetje raar beest vind ik het, maar ze is wel heel lief!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef Gellius het volgende:
Da's een Wetterhoun, Tokay. We zijn al aan de vierde toe. Heerlijke honden zijn 't. Tikje eigenaardig, maar erg leuk.
Klopt!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
En heeft geen krullen in de vacht, toch?
Ze zijn goed waaks, vangen mollen en hebben de onhebbelijkheid om in de sloot te springen (ze hebben zelfs zwemvliezen tussen hun tenen), maar ze zijn vooral heel erg oostindisch doof. Daar moet ik altijd vreselijk om lachen. Als ze geen zin hebben om te komen, dan horen ze je gewoon even niet, hoe welopgevoed ze ook verder ook zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Tokay het volgende:
Karakteristieke koppen, hebben ze. Mijn zusje heeft een zwart-witte Wetterhoun (geen Friese Stabij dus, zoals ik altijd heb gedacht), een beetje raar beest vind ik het, maar ze is wel heel lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |