Marc lijkt me echt zo'n jongen die op z'n 40e nog steeds de dingen groet.quote:
Nee hoor, ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Gellius het volgende:
Is het heiligschennis als ik zeg dat ik dat visserke-vis en ploemeleboem altijd een ver-schrik-ke-lijk gedicht heb gevonden? Al vanaf dat onze docent Nederlands met zijn guitige nu-zullen-jullie-eens-zien-hoe-leuk-en-anders-literatuur-kan-zijn het gedicht behandelde.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Ill' betekent letterlijk 'ziek', maar wordt juist gebruikt om aan te duiden dat men zeer positief tegenover iets of iemand staat. Vgl: 'wreed, onwijs, lauw, vet'. Opgekomen in de jaren tachtig van de twintigste eeuw in de rapscene. (Het album License to Ill van de Beastie Boys is uit 1986.)
In dit licht is het dus zeer logisch om de eigen bitch ill te noemen.
Mijn moeder is mijn naam vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe kan je zo'n gedicht nou -altijd- vreselijk hebben gevonden? Alsof het iets is wat je dagelijks tegen komt? Alsof het iets is waar je niet aan ontkomt? Het is geen Matthijs van Nieuwkerk. Als je Slauerhoff een lutser vindt dan lees je zijn gedichten gewoon niet. Bovendien, vreselijk? Zo'n neutraal en onschuldig gedichtje?.
Ik heb ook gestemd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef Z het volgende:
Wie zouden er allemaal gestemd hebben? Er posten toch geen 20 man in dit topic?
quote:
quote:
Dat zo'n zwangerschap zelfs virtueel invloed heeft, hè...quote:
Radiohead.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef k_man het volgende:
Even tussendoor; wat is de clip van Karma Police toch tof.
Dat ga ik je niet vertellen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Radiohead.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je OK Computer het beste album vind, wel?
Ik vind Marc ook leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik vind Marc groet 's morgens de dingen wél leuk.
Tot In Rainbows verscheen vond ik OK Computer ook het beste album.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Radiohead.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je OK Computer het beste album vind, wel?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:15 schreef MeneerTim het volgende:
Als Claudia_X jarig is moeten we haar misschien wat kussenslopen kado doen met gedichten erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |