Ninja-edit. Ik lees morgen op school nog wel 'n deel, ik heb toch nog 'n aantal tussenuren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Stop met posten! De avonden gaat voor!
(Zie ook Panzerfaust).
Waarom zou je dat willen? Zonder vijanden hoef je niet alert en sterk te zijn en kun je gewoon je eigen gang gaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef beeer het volgende:
[..]
Het is goed om vijanden te hebben. Het houdt je alert en maakt je sterker.
Verantwoorde kinderboeken ben ik ook pas véél later gaan waarderen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Gellius het volgende:
Is het heiligschennis als ik zeg dat ik dat visserke-vis en ploemeleboem altijd een ver-schrik-ke-lijk gedicht heb gevonden? Al vanaf dat onze docent Nederlands met zijn guitige nu-zullen-jullie-eens-zien-hoe-leuk-en-anders-literatuur-kan-zijn het gedicht behandelde.
Of voor allebei.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:35 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het vroeger ook gelezen, maar het heeft geen blijvende indruk nagelaten. Eigenlijk zeg je dat Krassen in het Tafelblad dus geen kinderboek is, maar een boek voor volwassenen.
Ja, ik vond/vind het ook niks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Gellius het volgende:
Is het heiligschennis als ik zeg dat ik dat visserke-vis en ploemeleboem altijd een ver-schrik-ke-lijk gedicht heb gevonden? Al vanaf dat onze docent Nederlands met zijn guitige nu-zullen-jullie-eens-zien-hoe-leuk-en-anders-literatuur-kan-zijn het gedicht behandelde.
quote:Bij Loosdrecht
Als dit Ierland was
Zou ik beter kijken
Omdat je nu de voortekenen niet herkent wanneer je vrouw van plan is 's nachts je keel af te snijden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Zonder vijanden hoef je niet alert en sterk te zijn en kun je gewoon je eigen gang gaan.
Zoiets doet mijn vrouw niet, hooguit per ongeluk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef beeer het volgende:
[..]
Omdat je nu de voortekenen niet herkent wanneer je vrouw van plan is 's nachts je keel af te snijden.
Bijvoorbeeld
En zelfs dan is het nog 10-8 voor jouw bitch!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:10 schreef Gellius het volgende:
Dat is een beetje lastig, aangezien ik al gestemd heb dat JAM's bitch de illste is.
Partnermoord is het meest voorkomende levensdelict, en ik neem aan dat de meeste slachtoffers van te voren zouden hebben gezegd dat hun partner zoiets niet zou doen. Anders ga je er niet mee samenleven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef Frollo het volgende:
Zoiets doet mijn vrouw niet, hooguit per ongeluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |