Zeur dan niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:27 schreef Grimmjoww het volgende:
Me fiets is gestolen nou vind ik het niet erg ofzo was toch een baggerfiets
daar gaat het ook niet echt omquote:
Alphen a/d Rijn hoezo?quote:
Dan moet je dat laten blijken in je TT.quote:
k srry danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je dat laten blijken in je TT.
Niet aan mij! Aan je fiets!quote:
Hoe weet je dat?quote:[b]Op dinsdag 9 juni 2009 15:27 schreef (overigens niet alleen marrokanen turken etc) ook hollanders zijn al op het slechte pad.
Wil je beweren daty alleen allochtonen in de criminaliteit zitten dan?quote:
Hij steelt zelf ook fietsen...quote:
Nee, ik stel je een vraag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Wil je beweren daty alleen allochtonen in de criminaliteit zitten dan?
quote:
Gewoon een goed slot kopen. Mijn fiets staat altijd in de buurt van Amsterdam CS en is nog nooit gestolen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:27 schreef Grimmjoww het volgende:
Me fiets is gestolen nou vind ik het niet erg ofzo was toch een baggerfiets maar ik word et echt zat met die shitdieven die overal en alles stelen. Ze denken zeker dat ze stoer zijn ofzo (overigens niet alleen marrokanen turken etc) ook hollanders zijn al op het slechte pad.
quote:
hoe weet jij dat dan? jij kent mensen die fietsen stelen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Veel mensen hebben zo,n ego en voelen zich stoer hier (hier in Alphen dan he)
Ik las in de Alpenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Veel mensen hebben zo,n ego en voelen zich stoer hier (hier in Alphen dan he)
Neuh maar het gebeurt best vaakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Rijpie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dan? jij kent mensen die fietsen stelen?
Dit vond ik nog het meest schokkend om te lezen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:27 schreef Grimmjoww het volgende:
Ze denken zeker dat ze stoer zijn ofzo (overigens niet alleen marrokanen turken etc) ook hollanders zijn al op het slechte pad.
Hoezo die stelen ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dit vond ik nog het meest schokkend om te lezen.
Dat is vast van die mountainbiker die vorig jaar een verkeerde afslag nam!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik las in de Alpen. Vond het al zo gek, een fiets jatten in de bergen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is vast van die mountainbiker die vorig jaar een verkeerde afslag nam!
Die moet je dan ook hebben als je een fiets nodig hebtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Deetch het volgende:
fietsendieven zijn meestal junks of studenten.
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hij ging links waar die rechts moest, hij fietse alleen en zicht was slecht.
Ze hebben hem dus een paar dagen later 25km off-track gevonden...
Ja, ik zou niet weten waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Is stealing a bread for your poor family a crime?
Dat zou ik kunnen doen maar ik zou ook uit de problemen kunnen blijven en geen schuldgevoel krijgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef mieuwmieuw het volgende:
Steel een ander fiets terug. Zo simpel.
daar was toch ook een reclame van gemaakt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hij ging links waar die rechts moest, hij fietse alleen en zicht was slecht.
Ze hebben hem dus een paar dagen later 25km off-track gevonden...
Dus in dat geval kon de fietsendief deze fiets wel zo hard nodig hebben dat het doel het middel heiligt, toch?quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:27 schreef Grimmjoww het volgende:
Me fiets is gestolen nou vind ik het niet erg ofzo was toch een baggerfiets maar ik word et echt zat met die shitdieven die overal en alles stelen. Ze denken zeker dat ze stoer zijn ofzo (overigens niet alleen marrokanen turken etc) ook hollanders zijn al op het slechte pad.
Eh, ik zei toch dat een brood stelen om je hongerige familie te voeren een misdaad was? Of heb ik je post nou scheef gelezen. Stelen is per defniitie fout, niets meer, niets minder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus in dat geval kon de fietsendief deze fiets wel zo hard nodig hebben dat het doel het middel heiligt, toch?
Simpele zielenlogica.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
moet je geen fiets kopen, kan die ook niet gestolen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |