je word bedankt, nu moet ik naar die gare kek site om helemaal info te verzamelen omdat ik nu wel nieuwsgierig benquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet mee als het al geweest is, ik vroeg wie er geweest waren!
Nee, dan komt de nerd in mij naar bovenquote:
Hallo!quote:
HAHAHAHAquote:
Ik wil ook slapen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was in slaap gevallen..
Ging de telefoon, gelijk zowat een hartaanval...
Ik kan je vertellen dat ik me niet bijzonder lekker voelquote:
Mja, ik slaap slecht de laatste tijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik me niet bijzonder lekker voel![]()
Slapen in de middag is kut.
How come?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mja, ik slaap slecht de laatste tijd.
Geen idee, het leven gaat weer de goede kant op, maar ik slaap slecht somehow. Nu moet ik het doen met vier of vijf uur per nacht.quote:
Ik kan niet eens wakker blijven met 6 uur per nacht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geen idee, het leven gaat weer de goede kant op, maar ik slaap slecht somehow. Nu moet ik het doen met vier of vijf uur per nacht.
Ik haat sowieso, vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef McFearless het volgende:
En vannacht om twee uur in slaap vallen en om half vijf weer wakker worden is ook geen aanrader.
Ja, klopt. Ik werk van 07.00u tot 16.00u dus dan komt de klap pas als je alweer thuis bent. Maar veel slapen zuigt ook, dan heb je niks aan je dag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet eens wakker blijven met 6 uur per nacht.
Maar het ligt er ook aan of je met iets bezig bent de hele middag, dan gaat het wel goed, namelijk.
Vroegah...
Ging ik om half 4 naar bed en stond om half 7 weer op...
Dat doe ik nu ook niet meer
te weinig slaap > teveel slaapquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik werk van 07.00u tot 16.00u dus dan komt de klap pas als je alweer thuis bent. Maar veel slapen zuigt ook, dan heb je niks aan je dag.
Ik ook niet, maar het went na een tijdje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat sowieso, vroeg opstaan.
Ben er niet op gebouwd.
Ik zou echt niet blij worden van werk dat al om 7 uur begintquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik werk van 07.00u tot 16.00u dus dan komt de klap pas als je alweer thuis bent. Maar veel slapen zuigt ook, dan heb je niks aan je dag.
maar dan heb je wel de avond voor jezelfquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou echt niet blij worden van werk dat al om 7 uur begint
Ja, dat klopt wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het went na een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |