of van die lui die dan een profiel maken en een week later hem weer verwijderen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:05 schreef Florian_ het volgende:
Kut he, heeft wéér iemand me uit z'n vriendenlijst op Hyves verwijderd.
quote:
Christelijke school, die zijn een ster in het hypocriet zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
Beetje hypocriet als je het mij vraagt![]()
!
Dat heb ik ondervonden, ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broccoli is echt heel goor als je dat nog een keer opwarmd.
De meeste geloven zijn hypocriet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Christelijke school, die zijn een ster in het hypocriet zijn.
Zachte broccoliquote:
Vertel! En hai.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
Looool ik heb echt een bitchfight gehad op school vandaag.
Correctquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
Looool ik heb echt een bitchfight gehad op school vandaag.
Ik twijfel nog. Of ff kebab halen of een loempia van de Chinees. Aan de andere kant heb ik ook nog ff helemaal geen zin van huis weg te gaan. Keuzes, lastig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zachte broccoli![]()
Maar wat wordt het nu?
Heb jij genoeg aan 1 loempia?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Of ff kebab halen of een loempia van de Chinees. Aan de andere kant heb ik ook nog ff helemaal geen zin van huis weg te gaan. Keuzes, lastig.
Geen Vietnamese natuurlijk, grote vol met taugé e.d. en dan neem ik er 2. Nog net ruimte voor het toetje, Hertog 3 chocoladen.quote:
Mailen is toch niet zo raar? Mailtje sturen aan familie/vrienden/bekenden hoe het gaat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die gaan mailen/myspacen als ze op vakantie zijn_!
Laten bezorgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Of ff kebab halen of een loempia van de Chinees. Aan de andere kant heb ik ook nog ff helemaal geen zin van huis weg te gaan. Keuzes, lastig.
Ik ga naar een dorpje waar niemand draadloos internet heeft...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die gaan mailen/myspacen als ze op vakantie zijn_!
Nou goed, wij hebben dus best een rumoerige "klas" he. Dus die docent zegt aan het einde van zo'n les zo van "Ja, ik vind dat jullie een beetje luidruchtig zijn, blabla". Zegt zo'n achterlijk wijf: "Jaaaa, maar het is zo vroegquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
Nog net ruimte voor het toetje, Hertog 3 chocoladen.
Dat zou een optie zijn, ware het niet dat ik geen cash heb en er verder niemand thuis is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |