quote:
Ach, in 10 jaar vind ik het ook allemaal wel meevallen, 1950 posts per dag is mij echt nog bij lange na niet geluktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja bij mij zitten er ook wel 25000 usual-dagvulling kutnewbie posts tussen.
Heeft iemand dat sowieso wel eens gepresteerd dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ach, in 10 jaar vind ik het ook allemaal wel meevallen, 1950 posts per dag is mij echt nog bij lange na niet gelukt.
Anders check je even 3 posts boven je ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:59 schreef AirwiN het volgende:
Heeft iemand dat sowieso wel eens gepresteerd dan?
gebakken aardappels, broccoli en een gehaktbal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
moet nog ff bedenken wat ik ga eten, iemand nog een suggesties
Doe dan teminste iets ban waardigsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gebakken aardappels, broccoli en een gehaktbal.
dat had ik gistren....
Thanks!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:00 schreef Kreator het volgende:
Anders check je even 3 posts boven je ofzo.
quote:
Tubgirl posten!quote:
ik vond eigenlijk die post al een beetej veel van het goede. alsof 1 poster gemist wordt op singles ofzo....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Een afscheidstopic á la MLI is toch het minste wat je kunt doen.
nja dat probeer ik maar dat lukt mij dus niet. dan denk ik oh ff kijekn en dan zit ik er weer heel de dag achter....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het niet hoor, dan post/FOK! je toch gewoon niet?.
Ja, dat was leukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Een afscheidstopic á la MLI is toch het minste wat je kunt doen.
Murm ga je schamen, 2girls1cup moet het ook wel doen denk ikquote:
Murm,niet zo egocentrisch, kunnen toch niet zomaar zonder jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vond eigenlijk die post al een beetej veel van het goede. alsof 1 poster gemist wordt op singles ofzo....
maargoed wie weet gooi ik dit topic zo nog dicht
Ik vind het jammer dat je moet gaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
ik vond eigenlijk die post al een beetej veel van het goede. alsof 1 poster gemist wordt op singles ofzo....
maargoed wie weet gooi ik dit topic zo nog dicht
haha ja daar heb i ktoen ook wel hartelijk om gelachenquote:
zegt me allemaal niksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Murm ga je schamen, 2girls1cup moet het ook wel doen denk ik
Als het puur om fokken tijdens werk tijd gaat kun je misschien iemand van de ict vragen om fok uitzettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zegt me allemaal niks
Howl en TS: jullie kunnen nog PMmen...
en wie weet denken ze bij fok: zoek het lekker zelf uit met je verslaving, dan zit ik hier morgen gewoon nog hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |