abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:28:03 #1
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_69861823
Gisteren liep ik over te steken bij het brugkruispunt tussen oude en nieuwe ebbingestraat terwijl het net rood was geworden voor het wegverkeer en terwijl ik al half over de weg over was kwam er nog net een brommertbezorger door rood rijden terwijl ie rechts afsloeg daar waar ik over aan het steken was.
Ik keek de vent heel raar aan terwijl ik overstak alsof ie een idioot was omdat ie me wellicht bij lange na niet raakte, maar wel door rood reed terwijl ie dat niet mocht doen en ik hield verder mijn klep dicht.
Kijkt ie me verscheidene keren aan en begint ineens luid naar me te roepen terwijl ie zachtjes verder reed: "Heb je wat?!"
Ik riep terug, "Je hoort niet door rood te rijden, idioot." waarop ie weer wat antwoordde wat ik niet verstond , het leek alsof ie om wou keren, ruzie met me maken en uiteindelijk zich bedacht en volop gas gaf om naar zijn bestemming te rijden.

Situatiepaint:

Toegegeven, het zal vast irritant zijn dat mensen afkeurend naar je kijken, maar verdraaid, rijd dan ook niet door rood, zelfs al heb je haast.
Dat kan ongelukken veroorzaken.
Jaren geleden is het me namelijk gebeurd dat ik op een andere straat aan het oversteken was met groen licht en zo'n bezorgersukkel links langs een bus door het rode licht reed en bijna tegen me aanbotste, wat ik door goed reactievermogen wist te voorkomen.
Door rood rijden is gevaarlijk voor medemens.
Daarnaast is het uberhaupt pauper om dan langzamer te rijden om goed te checken of ik echt wel afkeurend kijk en en dan te overwegen om ruzie met me te maken.
Vraag me af waar zo'n jochie zijn prioriteiten heeft, bij het werk, of bij het woedend en boos worden over vermeend onrecht jegens hem, dikke idioot dat ie is.
Toen ie overwoog hoopte ik stiekum dat ie wel rechtsomkeert maakte om met me ruzie te zoeken, dan was de pizza of chinees of wat dan ook te laat aangekomen en had ie op zijn flikker gekregen.

Saillant detail: Hij had getinte huid.

Klacht 1: Pauperbezorger die al half naar je flipt omdat je afkeurend naar hem kijkt terwijl hij door rood rijdt.
Klacht 2: Dat ie overwoog om ruzie te zoeken omdat ik hem terecht wees en idioot noemde.
Antiklacht: Paupert koos toch eieren voor zijn geld en ging toch bezorgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Barachem op 09-06-2009 14:34:51 ]
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_69861932
Van welke keten? Domino's zeker gezien de locatie.. Of die zwaar pauperige in de nieuwe sint jansstraat..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_69862021
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef Barachem het volgende:

Saillant detail: Hij had getinte huid.

Wat een klootzak.Waar gaat het heen met Nederland.Eruit het tuig...wou je dat graag horen?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:35:08 #4
10024 Barachem
pi_69862104
Nu met situatiepaint.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:36:01 #5
10024 Barachem
pi_69862143
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van welke keten? Domino's zeker gezien de locatie.. Of die zwaar pauperige in de nieuwe sint jansstraat..
Eigenlijk niet op gelet, helaas.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:44:32 #6
10024 Barachem
pi_69862454
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:32 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Wat een klootzak.Waar gaat het heen met Nederland.Eruit het tuig...wou je dat graag horen?
Nop, gewoon dat zulke asos gewoon tegen de lamp lopenrijden en ontslagen worden doordat ze door de politie wegens door rood rijden worden opgepakt of een niet te serieus ongeluk krijgen dat ze er ook mee moeten stoppen.
Liever wel het eerste, maar het tweede zou wel terecht zijn.
En kleur maakt me niet veel uit, aso is aso.

[ Bericht 1% gewijzigd door Barachem op 09-06-2009 14:54:46 ]
pi_69862563
Google auto rijdt door oranje .
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:50:15 #8
256153 Billenhoofd
Hoofd op je billen.
pi_69862676
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:32 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Waarschijn wel.
pi_69862693
Vet met google streetview pics
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_69862835
Rechts afslaan is toch toegestaan bij rood?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:55:18 #11
10024 Barachem
pi_69862872
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet zomaar.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:56:19 #12
256153 Billenhoofd
Hoofd op je billen.
pi_69862901
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:50 schreef LockonStratos het volgende:
Vet met google streetview pics
Variatie, het 8e wereldwonder.
pi_69862959
Stem pvv.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:58:09 #14
10024 Barachem
pi_69862973
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:57 schreef Afvoerput het volgende:
Stem pvv.
LOL, maar neen.
pi_69863108
Zonder die situatieschets had ik er geen reet van begrepen.
pi_69863123
Je moet het van twee kanten bekijken.Als ik door die vent bijna omver word gereden dan mag die natuurlijk met zijn hoofd tegen die lantaarnpaal,maar als ik degene ben die een pizza besteld heeft dan mag hij wat mij betreft alle verkeersregels negeren.Als mijn pizza maar op tijd en warm aankomt.
pi_69863127
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Barachem het volgende:

[..]

LOL, maar neen.
Als er niks verandert aan de huidige maatschappij, lig je over 1 á 2 jaar in het ziekenhuis als zo'n zelfde situatie zich weer voordoet.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:02:42 #18
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_69863144
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
In de VS is Right turn on red wel verspreider, en hoeft het niet in alle staten aangegeven te zijn; in Duitsland kan het ook als er een groene pijl bij het verkeerslicht staat, maar in Nederland geldt het alleen bij fietsers, mits aangegeven.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_69863221
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:02 schreef Iblis het volgende:

[..]

In de VS is Right turn on red wel verspreider, en hoeft het niet in alle staten aangegeven te zijn; in Duitsland kan het ook als er een groene pijl bij het verkeerslicht staat, maar in Nederland geldt het alleen bij fietsers, mits aangegeven.
Klopt
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:09:47 #20
10024 Barachem
pi_69863387
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:02 schreef Afvoerput het volgende:

[..]

Als er niks verandert aan de huidige maatschappij, lig je over 1 á 2 jaar in het ziekenhuis als zo'n zelfde situatie zich weer voordoet.
Daar verandert de PVV ook niks aan.
Als ik ervoor kies om als voetganger vanaf vandaag als een kip zonder kop straten over te steken zonder uberhaupt te kijken naar of re rekening te houden met welk verkeer dan ook, dan is dat mijn eigen idiote gedrag waar ik voor verantwoordelijk ben.
Als ik dan een brommert pak en me ook weinig van de verkeersregels aantrek, ligt dat ook aan mij.
Zulke paupertbrommertbezorgerts moeten maar eens leren om zich aan de verkeersregels te houden, net als andere andere voertuigbestuurders.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Je moet het van twee kanten bekijken.Als ik door die vent bijna omver word gereden dan mag die natuurlijk met zijn hoofd tegen die lantaarnpaal,maar als ik degene ben die een pizza besteld heeft dan mag hij wat mij betreft alle verkeersregels negeren.Als mijn pizza maar op tijd en warm aankomt.
Hypocriet.
pi_69863502
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:09 schreef Barachem het volgende:

[..]

Daar verandert de PVV ook niks aan.
Als ik ervoor kies om als voetganger vanaf vandaag als een kip zonder kop straten over te steken zonder uberhaupt te kijken naar of re rekening te houden met welk verkeer dan ook, dan is dat mijn eigen idiote gedrag waar ik voor verantwoordelijk ben.
Als ik dan een brommert pak en me ook weinig van de verkeersregels aantrek, ligt dat ook aan mij.
Zulke paupertbrommertbezorgerts moeten maar eens leren om zich aan de verkeersregels te houden, net als andere andere voertuigbestuurders.
[..]

Hypocriet.
Ik had het over het feit dat allochtonen een kort lontje hebben.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:28:04 #22
10024 Barachem
pi_69864061
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:12 schreef Afvoerput het volgende:

[..]

Ik had het over het feit dat allochtonen een kort lontje hebben.
Niet alleen maar allochtonen, maar ik merk wel dat de verhouding allochtonen:autochtonen misrepresentatief is onder mensen met korte lontjes.
Toegegeven, ik heb op zich ook een kort lontje, maar ik zal niet over de rooie gaan vanwegen mensen die naar me kijken of me uitschelden.
Neen, mijn eer voelt zich niet aangetast door mensen die mij minachten.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:46:18 #23
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_69864824
Die bezorger bezorgde paupers?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:54:34 #24
10024 Barachem
pi_69865213
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Die bezorger bezorgde paupers?
Yep, vast van de gespietste en gebraden varieteit.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:14:08 #25
250488 Teezie
niet(machine)
pi_69866102
TS geeft hint dat ie een zwart is
Chubun Tomata
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')